- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám čerstvou zkušenost ze zahraničí, která mě přiměla zamyslet se nad tím, zda opravdu platí: Náš zákazník, náš pán? Když přijedete na jednání, na návštěvu nebo jako klient do americké společnosti v zahraničí, nemusíte se bát, že nezaparkujete. Většinou jsou pro zákazníky a hosty vyhrazena ta nejlepší místa co nejblíže ke vchodu, aby se člověk nemusel trmácet přes celé parkoviště, nebo hledat nějaké volné místo po okolí. A parkovací místa pro management firmy jsou (z našeho českého pohledu paradoxně) vyhrazena až na odlehlém koutě parkoviště. Důvod je jednoduchý. Management tím dává najevo, že si váží svých klientů, zákazníků a partnerů, proto jim vyhradili pohodlné místo na parkování. A to, že ředitel nebo manažer musí zaparkovat o kus dál a projít třeba přes celé parkoviště, není považováno za potupné, ale naopak to dělá dobré vztahy. Je to výraz pokory. Přitom jde o „pitomé“ parkování, které jasně naznačí, o jakou firmu se jedná.
Asi to ještě nějakou dobu potrvá, kdy budu muset v Praze, Brně, Olomouci i v Plzni jako zákazník různých firem hledat místo k parkování, když budu potřebovat se svými poskytovateli něco probrat. Ale určitě se blýská na lepší časy.
Další články autora |
Klapkova, Praha 8 - Kobylisy, okres Praha
13 000 Kč/měsíc