- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
IlustraceJaroslav Homolka Jeho cíl - radši hodně kecat než trochu dělat. Vždycky umí prodat to, co udělal, i když to ani za řeč nestálo. Ví se o něm, mluví se o něm, ale nikdy si na něj nikdo nevzpomene, když se má snižovat počet lidí. Přežil už řadu manažerů, vždycky se naučil najít tu „jejich skulinku", kde se uvelebil.
Všichni to o něm vědí, nikdo s tím nic nedělá - má správný známý. Jasné, někteří nadřízení mu sežrali návnadu i s navijákem, buďto se s ním někde zpili do němoty a vykecali, co neměli. Sem tam drobná úsluha od jeho kámošů, nebo nějaký „ten drb", jak ho vidí jeho kolegové, on samozřejmě vždycky byl loajální...
Jeho motivací je lenost
Kam s ním
1. Změnit mu síť vztahů - to je přeřadit na jinou práci
2. Investovat čas do jeho důsledné kontroly - bude-li mít skutečně hodně práce, nezbude mu čas na kecy
3. Přestaňte neprodleně naslouchat jeho vyprávění a žertům, asertivně ho nasměrujte na jeho úkoly
4. Zbavte se ho - když má tolik známých, on se neztratí - i když vám bude klidně při vytýkacím rozhovoru plakat jak malé dítě. On přežije všechno a všechny - POZOR
Další články autora |
Harantova, Plzeň - Jižní Předměstí
3 144 152 Kč