Nakupujme hezky česky

Nechala jsem se zlákat reklamou, v níž vystupují pánové Genzer se Suchánkem, a šla jsem nakoupit hezky česky...

Nechala jsem se zlákat reklamou v níž vystupují pánové Genzer se Suchánkem, a šla jsem nakoupit hezky česky...

Bezesporu nelze srovnat nakupování za vlády komunistů s dnešní dobou. Za soudruhů, kteří byli řízeni z Moskvy, platilo podpultové zboží, snad proto vznikl seriál Žena za pultem, aby manipuloval prázdnými mozky, ale měl by být za jejich vlády označen za Ženu pod pultem...

V současnosti nemusíme mít obavy, že by mělo být některé zboží pod pultem, je vše dostupné, proto se supermarkety, a nejen ony, předhánějí v tom, jak ulovit své zákazníky. O toto se samozřejmě snaží i supermarket, jenž pro svou masívní reklamu zvolil výše zmiňované pány - Genzera a Suchánka. Vzhledem k tomu, že ve svém životě preferuji férovost a ohleduplnost, nabízí se otázka, proč se tito muži rozhodli vystupovat jako protagonisté reklamy supermarketu, jenž nabízí nákup za penny, což znamená velmi malou částku ve Velké Británii.

I šla jsem vyzkoušet, jak funguje marketing supermarketu, jehož úroveň prezentují pánové Genzer a Suchánek stylem, jenž může v komsi vyvolávat odpor... Nicméně jsem tam šla, abych nakoupila.

V prodejně supermarketu, v němž si nakoupíte za penny, jsem měla pocit, že prodavačka si musela splést svou profesi, dozajisté si ji vyměnila za hod diskem, případně kladivem, zřejmě šlo o zneuznanou kandidátku v OH. Prostor, v němž je možno nakoupené zboží vložit do nákupní tašky, lze označit za potupné. Nejsem fyzicky na nule, nicméně to, co předvádí pokladní v supermarketu za penny, mě fyzicky celkem vyřídilo. Abych byla s to rychle házet nakoupené položky do nákupní tašky, vyžadovalo mnohem větší připravenost pochytit to, co jsem nakoupila...V žádném jiném supermarketu jsem se s tímto nesetkala, proto jsem napsala stížnost. 

Ozvala se paní či slečna ze zákaznické podpory výše uvedeného supermarketu. Z jejích slov bylo patrné, že postrádá čtenářskou gramotnost. Velmi neprofesionální, dle mého soudu docela hloupá a lajdácká...

Z této zkušenosti se supermarketem, za nějž ve své reklamě bojují pánové Genzer a Suchánek, se nabízí otázka. Proč tento supermarket více neinvestuje do kultury prodeje, do svých zaměstnanců, aby věděli, jak se mají chovat. I v Mexiku, když jsem nakupovala, vždy stál u pokladny pracovník, jenž dával zboží zákazníkovi do tašky. V supermarketu, kde zakoupíte za penny, se můžete setkat s buranstvím, jež bylo poplatné pro časy, v nichž vládli soudruzi...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Helena Vlachová | sobota 20.1.2024 12:48 | karma článku: 20,59 | přečteno: 1265x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Komunistická zrůdnost

9.5.2024 v 7:04 | Karma: 24,79

Helena Vlachová

Ze školních lavic

1.5.2024 v 7:49 | Karma: 13,09

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,91