- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechala jsem se zlákat reklamou v níž vystupují pánové Genzer se Suchánkem, a šla jsem nakoupit hezky česky...
Bezesporu nelze srovnat nakupování za vlády komunistů s dnešní dobou. Za soudruhů, kteří byli řízeni z Moskvy, platilo podpultové zboží, snad proto vznikl seriál Žena za pultem, aby manipuloval prázdnými mozky, ale měl by být za jejich vlády označen za Ženu pod pultem...
V současnosti nemusíme mít obavy, že by mělo být některé zboží pod pultem, je vše dostupné, proto se supermarkety, a nejen ony, předhánějí v tom, jak ulovit své zákazníky. O toto se samozřejmě snaží i supermarket, jenž pro svou masívní reklamu zvolil výše zmiňované pány - Genzera a Suchánka. Vzhledem k tomu, že ve svém životě preferuji férovost a ohleduplnost, nabízí se otázka, proč se tito muži rozhodli vystupovat jako protagonisté reklamy supermarketu, jenž nabízí nákup za penny, což znamená velmi malou částku ve Velké Británii.
I šla jsem vyzkoušet, jak funguje marketing supermarketu, jehož úroveň prezentují pánové Genzer a Suchánek stylem, jenž může v komsi vyvolávat odpor... Nicméně jsem tam šla, abych nakoupila.
V prodejně supermarketu, v němž si nakoupíte za penny, jsem měla pocit, že prodavačka si musela splést svou profesi, dozajisté si ji vyměnila za hod diskem, případně kladivem, zřejmě šlo o zneuznanou kandidátku v OH. Prostor, v němž je možno nakoupené zboží vložit do nákupní tašky, lze označit za potupné. Nejsem fyzicky na nule, nicméně to, co předvádí pokladní v supermarketu za penny, mě fyzicky celkem vyřídilo. Abych byla s to rychle házet nakoupené položky do nákupní tašky, vyžadovalo mnohem větší připravenost pochytit to, co jsem nakoupila...V žádném jiném supermarketu jsem se s tímto nesetkala, proto jsem napsala stížnost.
Ozvala se paní či slečna ze zákaznické podpory výše uvedeného supermarketu. Z jejích slov bylo patrné, že postrádá čtenářskou gramotnost. Velmi neprofesionální, dle mého soudu docela hloupá a lajdácká...
Z této zkušenosti se supermarketem, za nějž ve své reklamě bojují pánové Genzer a Suchánek, se nabízí otázka. Proč tento supermarket více neinvestuje do kultury prodeje, do svých zaměstnanců, aby věděli, jak se mají chovat. I v Mexiku, když jsem nakupovala, vždy stál u pokladny pracovník, jenž dával zboží zákazníkovi do tašky. V supermarketu, kde zakoupíte za penny, se můžete setkat s buranstvím, jež bylo poplatné pro časy, v nichž vládli soudruzi...
Další články autora |
Hradec nad Svitavou, okres Svitavy
3 650 000 Kč