- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jelikož nejsem sněhový typ, jeho možný úbytek, mě nechal ledově chladnou, ale nad možným oprášením hrdosti českých žen v reklamě, to jsem zajásala. Hlasuji pro pořádný průvan v reklamním kotci.
Vždy se, doslova, naježím, když je, na jakési exkluzivní párty, v centru zájmu žena... s neuvěřitelně hebkým svetříkem. ONA se shovívavě usmívá, protože ONA zná tajemství hebkosti a běloskvoucí čistoty a triumfálně ,do výše zraku všech těch tázavých očí , tasí 1,5 litrovou láhev toho zázraku, který pere, voní, a ještě likviduje všechny skvrny v okolí i dál. Jedná se, zřejmě, o tak skladný výrobek, že ho můžete mít všude s sebou… i v metru na eskalátorech, i v obchodě s oblečením, na letišti… Obětavá česká hospodyňka ve slušivém kostýmku, bez kabely, která by takového obříka pojmula, je vždy připravena – láhev letí k výšinám, a já opět naštvaná, že jsem si opět nestačila všimnout, odkud že ho vytáhla. Ano, taková reklama degraduje českou ženu, a je nejvyšší čas vyvětrat,otevřít dveře novým nápadům, kreativitě, a především vtipu…
A tak milé české hospodyňky, nechte skvrny skvrnami, reklamu reklamou, naskočte na lyže, a užijte si sníh, protože - prý - brzy nebude.
Napsáno pro: www.subjektivnik.cz
Další články autora |
Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...