Ber kde ber, Vodafone

Chcete-li zvýšit tarif u mobilu, tak vám ho úředník v jakékoliv provozovně Vodafonu zvýší okamžitě. Chcete-li však tarif snížit, jednání zdaleka není tak operativní.  

     V létě jsem navýšila tarif mobilu, neboť se v Praze konalo mezinárodní setkání, jehož organizace si žádala telefonování. Při zvyšování tarifu jsem upozornila, že jde o přechodnou záležitost, po krátké době budu tarif snižovat, či rušit. Byla jsem ujištěna, že to není žádný problém.  

     Když jsem šla, po skončení akce a dořešení souvisejících náležitostí, tarif zrušit, bylo mi ve Vodafonu řečeno, že to nejde tak rychle, mám se zastavit před koncem zúčtovacího období, což je 9. v měsíci.

     Mezitím se však přihodilo něco, co mě dovedlo k rozhodnutí se společností Vodafone skončit. Důvodem byla solidarita s člověkem, kterému přišel příkaz k úhradě na 11 574 Kč (8 128 Kč společnosti Vodafone CR + 326 Kč náklady potřebné na účelné uplatňování práva + 3 120 Kč náklady právního zastoupení), ačkoliv nikdy nebyl jejich zákazníkem. I přesto, že okamžitě, co příkaz dostal a zareagoval trestním oznámením, dopisy na Vodafone a Český telekomunikační úřad, se celý měsíc nic nedělo. Teprve poté, co předal případ MFDnes a  do kauzy se vložili novináři, došlo k vyřazení dotyčného z registru dlužníků. Dalo by se říci, že konec dobrý, jenže, díky Vodafonu přišel o byt!

     Já jsem okamžitě napsala Vodafonu upozornění, že se chystám od nich jako jejich zákaznice odejít, neboť se mi hrubě nelíbí, že neřeší problém, který způsobili, na což neodpověděli.     

     1. listopadu jsem došla do T-mobile, kde vygenerovali KPČ, které jsem 2. listopadu donesla osobně do Vodafonu. Tam se obsluhující mladík velice zajímal, proč odcházím, mají přece tak úžasnou reklamu; žena se strojovým hlasem po telefonu zjišťovala, proč, co a jak. Když jsem řekla, že nemám jinou možnost solidarity, než na protest s jejich jednáním odejít, akceptovali mé rozhodnutí.

     Převod mobilu trvá, v dnešní době, kdy jsou mobily na „teď hned“ u mobilních telefonních operátorů celé dva týdny! Ačkoliv byla Vodafonu dána výpověď 2.11. a já zaplatila paušál do 9.11., tak mi za čtyři dny,  které chyběly do dvou týdnů převodu, přišla faktura na celý paušál, místo řádného závěrečného vyúčtování čtyř dní, když už to tak dlouho trvá, což ovšem není můj problém.

     Já si teď, po popsaných zkušenostech, nejsem jistá, zda nepočítat s měsíčními paušálními fakturami od Vodafonu na věčné časy, je-li jejich firemní filozofií a etikou vztah k zákazníkovi „ber kde ber“?

Autor: Marie Haisová | středa 14.12.2011 8:30 | karma článku: 17,80 | přečteno: 1634x
  • Další články autora

Marie Haisová

Druhé housle

9.8.2022 v 11:26 | Karma: 10,04

Marie Haisová

Nemocné Česko

23.2.2021 v 9:20 | Karma: 17,07

Marie Haisová

Slepé skvrny

8.11.2020 v 8:57 | Karma: 5,07

Marie Haisová

Cesta k nesvobodě

11.6.2020 v 13:22 | Karma: 11,53