Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pk08

14. 12. 2011 11:40
a

osobní zkušenost s Vodafone od svého vzniku je pouze kladná-nikdy nebyl problém a jestli byl,tak jsem zbytečně stresoval.Nechci je chválit,ale myslím,že lepší operátor momentálně není.Chtěl bych napsat i jméno paní operátorky,která může být vzorem,jak se slušně láme zákazník-:),ale raději né,ať nemá problémy.S pozdravem zákazník z Karviné

0 0
možnosti

SID09

14. 12. 2011 9:46
Panímámo jste tak naivní, nebo hloupá ?

Co se týče stížnosti na neoprávněný účet - to nedokážu posoudit. Se mnou tato firma jednala vždy o 2 třídy líp jak ti ostatní operátoři. Pokud však chcete zrušit číslo u kohokoliv - musíte počítat, že výpověď chvilku trvá. Výpovědní lhůta vám nic neříká ? ?;-)

0 0
možnosti

jiku

14. 12. 2011 10:02
Re: Panímámo jste tak naivní, nebo hloupá ?

osobně mám s Vodafonem také nejlepší zkušenosti - tedy pokud porovnávám s O2 a T-M; sice jednooký, ale pro mě u nás "král" v chování ke klientům... paní si těžko mohla polepšit;

0 0
možnosti

AsistentprofParkinsona

14. 12. 2011 9:29
Dnes se ná jen o administrativu

No problém je v tom, že dříve šel po jedné lince jeden hovor, tedy hovor musel zaplatit linku, pevně položený kabel. Dnes, jde po "jedné lince", což je optika  nebo bezdrát, jdou statisíce ne-li milióny hovorů, či dat najednou. Linky jsou až na výjimky (Silvestr) stále volné.  Operátor hradí pouze fixy, vaiabilní náklady jsou celkem zanedbatelné. Proto každý operátor má zájem o co nejvyšší paušal. Podle počtu zákazníků musí mít jen administrativu a její efektivita bude lepší jen při vysokých paušálech a nekonfliktních klientechRv

0 0
možnosti

m0t0rkar

14. 12. 2011 9:03
vf

nenechte se obrat! nevím jak smlouva specifikuje odchod zákazníka, ale je možné, že jen zkoušejí co si necháte líbit.

kolega řešil s VF případ, že po 5ti dnech nového zúčtovacího vyjednal nový tarif (více služeb za zlomek ceny původního tarifu) a na otázku, kolik bude příští vyúčtování mu sdělili, že celá palba původního tarifu a celá palba nového tarifu. když se mu to hrubě nelíbilo, tak operátor couvnul, že prý to běžně nenabízejí, ale na vyslovené přání zákazníka mohou zúčtovat poměrně - 5 dní původního tarifu + 25 dní nového. ale stejně mu pak nakonec zkusili poslat fakturu s naúčtovanýma oběma tarifama. po další dvacetiminutové debatě s operátorem fakturu stornovali a vystavili novou podle "zdravého rozumu" - 5+25 dní

0 0
možnosti

Viktorie01

14. 12. 2011 9:38
Re: vf

Já nevím, rozhodně netvrdím, že VF na nejlepší operátor na světě (například u drahého ve firmě se jejich šéfovi prostě nepovedlo tři měsíce zkontaktovat s VF obchodním zástupcem, aby drahému a další asi dvěma novým zaměstnancům vyjednal služební tarif+telefon, nakonec rezignovaně naznali, že jednodušší bude, když si drahý svoje soukromé VF číslo prostě přetáhne pod firemní paušál a telefon mu koupila firma, protože nového firemního čísla se prostě nedočkají), ale ze své zkušenosti někdy přemýšlím, jestli jsem fakt u VF. Když jsem někdy v srpnu šla měnit tarif velmi inteligentně první den svého zůčtovacího období a doma pak v Samoobsluze zjistila, že mám započítané oboje, tak jsem okamžitě volala na zákaznickou linku, kde mi to slečna zvedla asi za deset vteřin (nikoliv za hodinu, jak bývají časté nářky klientů) a ujistila mě, že ten starý tarif mi bude samozřejmě odečten, že ona už to v systému vidí, že to kolegové odečetli, že se nemusím bát. A fakt jo, žádný problém s tím nebyl.

0 0
možnosti

mi.kar

14. 12. 2011 8:46
operátoři

Víceméně jsou jeden jako druhý... všude jsou plusy a mínusy. Vy VF haníte, jiní ho budou hájit....  Já měl zase problém s O2.  To si nevyberete.

0 0
možnosti

joachymecek

14. 12. 2011 8:41
operator

Dobrý den,jestli si myslíte, že T Mobile je lepší, tak Vám přeji pěkné telefonování. O2 stojí za nic, T Mobile je stejná pakáš, nechci být neobjektivní a hájit Vodafone, když ten jen taky využívá toho, že si u nás může dovolit a prodávat to, co by si nikde jinde nedovolil, ale :

1) beze smlouvy, komu se chce upisovat na několik let dopředu?

2) účtování po první minutě po vteřinách, tady toto Vám T mobile nenabídne, nemůžu skákat radostí, že účtování po sekundách je až po minutě a ne hned, ale vyberte mezi slepými krále.

3) lepši tarifyI když všichni stojí za prd, podle mě T MObile určitě není výhra.Znám spoustu dalších příběhů od ostatních operátorů,TMobile má taky už dost zářezů.

Mimochodem, byl jsem u T Mobile a po pár zážitků jsem odešel k Vodafonu, není to žádný super parťák, dle mě je to nejmenší padouch mezi ostatními.

1 0
možnosti

Anton Semjonovič Makarenko

14. 12. 2011 8:45
Re: operator

R^

Od Vodafonu bych si po zkušenostech, které mám s O2 a T-mobile odejít nedovolil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz