Diskuse
Jak jsem zničil knihu
Děkujeme za pochopení.
P46e11t89r 15S17e37d74l76á27č30e68k
Je vidět, že mnoho slov nevykoná tolik jako jednoduchá, dobře položená otázka.
L82u50k49a32s 80P62l84a15c16h40y
Připomínáte mi moji snahu o grafickou úpravu v mých poznámkách. Problém byl v tom, že ne vždy bylo jasné, kdy se využující přenáší z jedné kapitoly (podkapitoly) do které. Například pokud jsme v češtině probírali České národní obrození -> K. H. Borovský -> jeho vyhnanství v Brixenu -> dílo Tyrolské elegie, pak nebylo u dalšího díla, řekněme například "Král Lávra" zřejmé, jestli to ještě pod Brixen spadá či nikoliv. Samozřejmě, že přechod od K. H. Borovského ke K. H. Máchovi jsem zaznamenal, stejně jako předchod mezi hlavními tématy osonovy, ale tyhle malé detaily mě dost vytáčely a nezřídka se stávalo, že
---> se strom odsazení
------> postupně pouze
----------> takto rozrůstal
-------------> protože nebylo dokonce ani
-------------------> zřejmé, co patří k čemu. Na obranu školy střední dodávám, že se mi to občas stávalo i na škole vysoké, i když tam v míře menší (ale o to vyhraněněnjší) a když už, tak jen na kusých úsecích. Trochu mě mrzí, když tak čtu Vaše řádky, že mě nenapadlo vykašlat se na zákazy a příkazy kolem učebnic a pracovat s nimi, práci s textem jsem si pak musel osvojit až na PC, kde se dal snadno vykopírovat z "chráněného" díla obsah a dál s ním pracovat. A je to i ukázka toho, jak jedna potřeba (organizované 'zdarma' školství => potřeba šetřit na učebnicích) potírá jinou (vlastní potřebu učit a vzdělávat). Jediné, co mě na tom štve pro budoucí použití je to, že zpravidla příkazy a zákazy bývají důsledkem péče haldy lidí, kteří se danou problematikou (ať už je to ekonomičnost využití učebnic či fyzikální a spychologické aspekty jízdy zatáčkou o určitém poloměru) dost zabývali, abychom se tím nemuseli zabývat my a tudíž není zcela snadné odhadnout, které z těch příkazů jsou v daném okamžiku kontraproduktivní a které nikoliv.
L20u93k25a36s 86P63l46a80c11h70y
A neskutečně me vytáčí a mrzí, že ten diskuzní systém tady prostě ignoruje některá odřádkování, když se mu to zlíbí. Takže mi zase vypadnuly dva odstavce. (za "co k čemu" a za "kusých úsecích").
O94d89s24t12r75a76n66ě96n49ý 57U16ž18i22v92a18t36e44l
L77u29k73á38š 95H26a59v73l92í35č47e55k
Jó, ano! Vidět věci v souvislostech, motivace k učení. 2 zásadní věci, který škola neumí. Měl jsem úplně stejný problém. 4 roky v odborném předmětu na průmce a nevěděl jsem bez nadsázky nic. Jeden semestr na vysoké a celé to učivo bylo nad slunce jasnější.
J13a94r87o65s57l34a12v 81B31a28b60e29l
Ale jo, líbilo a karmuji. Jen si nemůžu odpustit... co jste měl z češtiny? Za jedna asi ne, to byste nepsal gymnázium s velkým G. Omlouvám se za malé rýpnutí a přeju pěkný den
- Počet článků 219
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1414x
Seznam rubrik
- Autismus a mezilidské vztahy
- Jednohubky
- Iveta
- Pro neposedná dítka
- Lezecké
- Mensa
- Osudy
- Osobní
- Nezařazené
Oblíbené knihy
- Školský zákon
- Julia Moor, Hry a zábavné činnosti pro děti s autismem
- Průvodce rodičů dětí s poruchou autistického spektra
- H.W. Freihow, MILÝ GABRIELI
- Gabriel Chevallier, Zvonokosy
Oblíbené stránky
- APLA-JM
- Klubíčko Tlumačov
- Lezecká stěna Zlín
- EDUCO Zlín
- SPC Zlín
- SPC Kroměříž
- autismus.cz
- Jdeme Autistům Naproti, Olomouc
- Hipocentrum Koryčany