- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z mého pohledu se tedy opět jedná o zbytečnou proceduru v historii a současnosti naší pravlasti. Opět se jedná o hru na zajíce a myš a o tom jak ryba skáče na špek. (Tak nějak že jó).
Uvědomí si někdy český volič, co vlastně chce? Chce tváře? Chce gesta? Chce uhlazené projevy a hlavně chce super reklamní slogany? Vlastně jsem nepostřehl rozdíl mezi reklamou na autobazar s Markem Vašutem a propagandou politické strany. Koho zajímá Že někdo dá zemi do pořádku když neřekne jak. Koho zajímá že Volím pravici když neřekne jestli si sní bude mrouskat bambuli nebo mávat do vzduchu. Prosadit fungující stát v soutěži vaření? Proč donekonečna skáčeme na stejnou pohádku. Vážně je tahle společnost tak zdegenerovaná nátlakem, reklamou, a tak otevřená primitivním způsobům komunikace a prosazování svého?
Je to historií? Nebo současností?
Proč nám téměř nikdo nenastíní, jak se k nám chce 4 roky chovat, jak se hodlá vypořád exaktně s nějakým problémem, co přesně slibuje a jak to hodlá prosadit? Jednoduše, protože nemusí. Protože nepožadujeme a možná nehceme složitě přemýšlet. Volič volí barvu, ruku nebo zpěváky.
Pokud tedy chcete v politice zastoupení, které povede zem tak, jak byste si to představovali, nezbyde nežp ročítat programy a ptát se. Ptát se zástupců politických stran na to jak by řešili kterou otázku. Učinil jsem to a byl jsem docela překvapen, jak malý zájem mají naši POLITIKOVÉ na tom, aby volič znal pragmatické odpovědi.
Volte rozumem, nevolte z donucení na základě trendů a módy. Díky a čau.
V článku bylo několikrát použito slovo "opět". Nic se mu za celou dobu psaní článku nestalo
Další články autora |
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...