Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

Nebudu vás dlouho napínat, nejvíce piv vyžahl můj muž. On totiž tak nějak na dovolených už i snídani zapíjí pivem. Nevím, co by na to řekli adiktologové (tedy odborníci na závislosti). Ale pro ostatní ženy z party tento fakt přináší úlevu, neboť jejich muži začínají s pivem až po obědě, tudíž nedrží první ochmelkovskou ligu jako “někdo”.

Výlet jsme rozjeli krásně a hezky výšlapem k zřícenině. Zjistila jsem, že já a dvouletý máme stejně špatnou fyzickou kondici, nicméně on je ještě oprávněný jezdit tzv. na koni, tedy na muži. Já jsem oprávněná maximálně k tomu tahat čtyřletou za ruku. Další dny se pak náš neterénní kočárek zázračné proměnil v terénní, když ho muž tahal do krpálů sestávající z šutrů a dalších lesních výmolů.

Ukázalo se také, že mám zrovna introvertní náladičku, takže jsem se družila maximálně sama se sebou a jen tiše pozorovala šrumec. Děti bohužel ovšem mou asociálnost nesdílely a vedlo to ke “skvělým” situacím, kdy se dvouletý sápal za staršími dětmi na horu neboli lépe řečeno na skálu, která byla součástí dětského hřiště a volala na všechny děti “pojďte se na mě zabít”.

Kolegiálně jsem si také objednávala jen řízek a hranolky, protože to byla jediná jistota, že dvouletý a čtyřletá dosáhnout gastronomického blaha a něco také snědí. Nekolegiálně mi to pak lezlo ven ušima i očima. Doslova. V rámci skupinového třeštění jsem pila pivo, jenže asi nejsem pivní typ, takže ho teď nemůžu ani vidět. A to jsem byla slabý rekreační nýmand s dvěma pivy na večer.

Za topku považuji majitelku penzionu, které v rámci švédských stolů kontrolovala, zda jsme náhodou nenechali talíř příliš špinavý od marmelády. Protože marmeláda je nyní drahý artikl a musí se spotřebovat “celá”.

Nejlepší byl údajně poslední večer, kdy se sedělo a pilo do jedné v noci. Ano, byla to nejlepší noc, protože děti odpadly už v osm hodin a já mohla odpadnout s nimi. Takže povedený večer všemi deseti. Bez ironie, protože spánek je teď s dětmi moje modla.

Nakonec jsme to všichni přežili ve zdraví, muž neprodělal otravu alkoholem, dvouletý přežil všechny své pády a čtyřletá volala, že chce jet znova na “přátelovaní” klidně hned příští den..

Autor: Edna Nová | neděle 21.5.2023 10:49 | karma článku: 26,66 | přečteno: 1197x

Víno ze mě dělá koketu

Milý bulvární deníčku, články o mém strastiplném rodičovství nikoho nezajímají. Ač nechápu, že nikoho nedojímá mé vstávání v pět ráno... Tak zřejmě na psaní blogů musím jít odjinud.

11.2.2023 v 10:35 | Karma: 27,17 | Přečteno: 1444x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Sociální pracovníci budou taky žebrat!

V článku shrnuji svou frustraci z nedoceněné sociální práce. Nedoceněná finančně i společensky, což jsou dvě strany téže mince.

5.2.2023 v 13:33 | Karma: 41,43 | Přečteno: 7425x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící?

20 důvodů proč je sexy ve třiceti bydlet se spolubydlící. Je to lepší, než žít u rodičů. Co si budeme povídat. Stojíme o level vejš na vývojové stupnici osamostatňování.

6.5.2022 v 11:46 | Karma: 38,84 | Přečteno: 10553x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Zamilovala jsem do svého psychoterapeuta

Zamilovala jsem se. Zamilovala do svého psychoterapeuta. Snažila jsem se mu to sdělit různými více či méně rafinovanými způsoby, leč veškeré mé snažení se setkalo s nepropustnou obrannou zdí.

26.4.2022 v 9:00 | Karma: 28,66 | Přečteno: 2332x | Diskuse| Poezie a próza

Edna Nová

Bílé dítě je více než tmavé dítě?! V ČR evidentně ano!

Shrňme si dění za posledních pár dnů. Přiznejme si, že většině obyvatel je šumák, co bude s dětmi uprchlíků na polsko-běloruské hranici.

25.11.2021 v 10:17 | Karma: 21,86 | Přečteno: 2657x | Diskuse| Společnost

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

Prodej bytu 2+1 Hradec Králové

třída SNP, Hradec Králové - Slezské Předměstí
3 900 000 Kč

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií.

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.