- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zdroj: idnes.cz
Miluji horko, a když je v létě teplo, snažím se být co nejvíc venku. A miluju mráz, když je v zimě opravdu zima, snažím se být venku na lyžích, nebo prostě jen tak na procházce. Jak to, že jsou lidé jako já svým názorem tak nepopulární? Obzvlášť teď v létě, když každý neřekne několikrát do hodiny „ježíš to je vedro", je to, jako by byl na fotbalovém zápase, a v davu neřval „gól" Nedej bože, kdyby klidným hlasem pronesl „vždyť je to jen hra, tak proč tu tak vyvádíte?". Dav je prostě vždy silnější.
Přemýšlím, kdo dav vlastně ovládá? Čtu si články v novinách a pozoruji reklamu v televizi. Titulky mluví jasně „Čekají nás tropická horka", „Je třeba dodržovat pitný režim", „Záchranka vyjela ke třem případům přehřátí z horka".
Jak známo z pravidel marketingu, v dnešní době se již neprodává, co lidé potřebují, protože mají většinou všeho dostatek. Dnes je nutné u nich vyvolat potřebu. Přemýšlím dál, jak asi výrobce klimatizace vzbudí potřebu, aby si lidé ve velkém nakupovali jeho předražené produkty, místo aby šli do stínu? A jak takový výrobce balené vody zvýší svůj odbyt, když voda teče z každého kohoutku? A co třeba prodejce bazénů?
Prostě ideální čas pro to, být v práci v chladu, doplňovat tekutiny ve velkém a celý den se těšit na to, až se půjdeme koupat. Ale ouha, koupat se je možné i do přírodního koupaliště, to ještě budeme muset sponzorovat pár článků o výskytu sinic v přírodních koupalištích, aby nám ty bazény šly víc na odbyt.
Jen mě mrzí, že se s tím nedá nic dělat. Napadnout se to nemůže, protože pít se musí, starší lidé mají opravdu riziko přehřátí a koupání v létě je fakt sranda. Jen mi přijde, že tohle ví každý. A reklamní agentury chrlí články dál a dál a vzbuzují potřeby, které by nás před pár lety ani nenapadly a teď se bez nich už nemůžeme obejít.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!