Jak jsme zahájili kampaň proti červené

Obvykle je kampaň s červenou barvou vedená proti komunistům, nebo si ji komunisté vedou pro sebe. Teď se na nás valí červená kampaň nejmenované největší české pojišťovny, která vám nabízí „férové podmínky“ pro pojištění. 
Kampaň proti červené

Minimálně v oblasti investičního životního pojištění je červená kampaň ale pěkný podraz, proto je tu protikampaň.

 

Jako spolek klientů, kteří se cítí roky okrádáni produktem investičního životní pojištění, jsme spustili antikampaň „Pozor na červenou“. Je to protikampaň přiznaná a začali jsme ji minulý týden přímo před sídlem této nejmenované největší česko-italské pojišťovny. A před čím varujeme?  Před dodatky k produktu IŽP, které se snaží tato pojišťovna různými nátlakovými akcemi, zejména přes telefon s klient uzavřít.

Chceme upozornit všechny klienty nejmenované největší česko-italské pojišťovny, že nemusejí sjednávat žádný dodatek a že by si jeho text měli vyžádat předem písemně a konzultovat s právníkem. Na našich stránkách mohou také všichni majitelé toxických produktů investičního životního pojištění jednoduše zjistit, zda smlouvu se shodnými rozhodnými parametry již soud prohlásil za neplatnou. Klient si totiž myslí, že uzavírá dodatek k pojistné smlouvě, ale ve skutečnosti uzavírá dohodu o narovnání a novou pojistnou smlouvu, ve které si pojišťovna legalizuje všechny neoprávněné srážky, které v řádech desítek procent z pojistného na smlouvě do současnosti neoprávněně provedla.

Spolek proto připravil jednoduché letáky a srozumitelnou kampaň na sociálních sítích, jejíž pomocí chce oslovit typické majitele těchto pojistných smluv a informovat je o nebezpečích plynoucích z podpisu tohoto dodatku. Podle spolku je podpořilo i nedávné usnesení Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny. Ze strany pojišťovny jde o čítankový příklad nekalých obchodních praktik založených na nevědomosti spotřebitelů. Proto jsme se rozhodli pro netradiční ofenzivní taktiku. Budeme upozorňovat lidi nejenom na internetu, ale také přímo před pobočkami pojišťoven, aby se o tomto problému dozvěděli nejen klienti, ale také zaměstnanci pojišťovny.

Finanční arbitr i soudy téměř bez výjimky konstatují neplatnost smluv investičního životního pojištění kvůli zatajení srážek, které pojišťovna strhává klientům bez jejich vědomí! Klienti přicházejí o desítky procent a pojišťovna nemravně zvyšuje svůj zisk. Aby se pojišťovna vyhnula dalším prohraným soudním sporům, oslovuje klienty se smlouvami z let 2005 až 2013, zve je na pobočky a snaží se je přimět k podpisu dodatků k jejich pojistným smlouvám.

Nepodepisujte dodatky, jsou výhodné jen pro pojišťovnu! Pojišťovna vylepšuje pojistné smlouvy ve svůj prospěch, ČNB to kryje.

Jak postupovat? Pokud vás zástupci pojišťovny oslovili kvůli uzavření dodatku, je téměř jisté, že vaše pojistná smlouva trpí právními vadami či je dokonce neplatná!

  1. Platnost pojistné smlouvy můžete během několika minut nezávazně a bezplatně otestovat na našem webu.
  2. Trvejte na zaslání dodatku PÍSEMNĚ před návštěvou pobočky a nechte jej analyzovat advokátem. Zejména bod 8.4 dodatku už má desítky právních výkladů a žádný není ve prospěch klientů. Pokud pojišťovna vše dělá tak jak má, jistě nemá důvod před vámi tajit, co po vás chce podepsat;
  3. Trvejte na písemném vyjádření pojišťovny, jakým způsobem vás informovala o výši počátečních a správních nákladů. Odkaz na pojistně-technické zásady nebo simulaci dle českých soudů neobstojí;
  4. jakékoli mlžení ze strany pojišťovny (jako například, že klient byl seznámen s výší srážek/nákladů prostřednictvím pojistně-technických zásad či simulace), či dokonce odepření zaslání dodatku před schůzkou v pojišťovně, je důvodem předat celou záležitost advokátovi.

Pokud už jste dodatek s pojišťovnou podepsali, zkuste otestovat platnost smlouvy na našem webu, nebo ji konzultujte s advokátem. Pokud jste dodatek podepsali před méně než 60 dny, lze jej bez sankcí vypovědět.

Dodatek uzavírat nemusíte, pokud pro vás není výhodný!

Autor: Jiří Chvojka | středa 8.9.2021 6:07 | karma článku: 10,00 | přečteno: 415x