Zaměstnanci jako "apoštolové" firem a značek.

Internet a nová média přinášejí firmám stále nové příležitosti, jak získat nové zákazníky. Mohou vznikat nové formy marketingu a reklamy, které se tak vůbec nebudou tvářit. Všichni marketingoví odborníci vědí, že nejlepší reklama je raklama formou osobního doporučení. Nová média, internet a technologie k tomu přímo vybízejí.

V dnešní době, kdy se všichni navzájem propojují a prezentují se na různých sociálních sítích, existuje příležitost, které by měly využít všechny "chytré" firmy. Každý zaměstnance by se dnes měl stát silným "apoštolem" své firmy. Pokud vám funguje správný "marketing in", pak vaši zaměstnanci umí dobře prezentovat vaší firmu i na svých osobních profilech. Jsou tak nositeli hodnot vaší firmy a vašich značek. Je to jeden z nejúčinnějších a nejefektivnějších způsobů marketingu. Každá firma, která využívá všech příležitostí, musí využít i tuto skvělou příležitost, které jí dávají současné technologie a média. Viz článek WSJ: Zaměstnanci jsou na sociálních sítích

Autor: jirka černák | úterý 13.11.2012 9:07 | karma článku: 6,13 | přečteno: 735x
  • Další články autora

jirka černák

Jak porodit zdravé dítě?

12.5.2014 v 8:43 | Karma: 7,33

jirka černák

Jak zůstat zdravý

7.5.2014 v 17:41 | Karma: 9,83

jirka černák

Jste stále vyčerpaní?

17.4.2014 v 9:27 | Karma: 7,38

jirka černák

Farmářské trhy

16.4.2014 v 17:25 | Karma: 8,75