Pozvěte na opravu myčky Perfekt Servis a nestačíte se divit...

Podle zákona schválnosti se spotřebiče kazí nedlouho po vypršení záruční lhůty. Naše myčka si k tomu navíc vybrala zvlášť vhodnou dobu před Vánocemi.

Dobře ví, že při svátečním nájezdu milovaných osob bude důležitým členem domácnosti.

Nebylo na co čekat - objednala jsem autorizovaný servis, doporučený výrobcem. Začátek byl slibný - po nahlášení problému a přesného typu výrobku byla oprava stanovena za týden.

Servisboy mi ve stanovený den ráno zatelefonoval a následně se objevil na domluvenou dobu - přesně v poledne. V jedné ruce montážní brašnu, v druhé jakousi součástku.

"To bude čidlo", pravil s neotřesitelnou jistotou.

Za 20 minut bylo zlobivé čidlo vyměněno za nové, servisní chlapec pro kontrolu spustil spotřebič a vypsal montážní list. Celková doba pobytu 30 minut včetně přezutí.

Celková cena 1 794 Kč.

Myslela jsem, že za to může čidlo - ale nemohlo, stálo pouhých 473 Kč.

Zato 20 minut práce obnášelo 800 korun českých a spolu s cestovným 210 Kč a 21% zdaněním...

Zlatý český ručičky.

Nedalo mi to a zjišťovala jsem u servisu, jakou mají hodinovou sazbu. "My nemáme hodinovou sazbu", pravila líbezně slečna, "za volně stojící spotřebiče je minimálně 700 a za vestavěné 800."

Advent má být dobou rozjímání, tak jsem delší dobu rozjímala, jak to má Perfekt Servis perfektně vymyšleno.

Autor: Miloslava Cejpková | čtvrtek 10.12.2015 6:09 | karma článku: 23,53 | přečteno: 1559x
  • Další články autora

Miloslava Cejpková

Prostě romantik

30.4.2021 v 0:22 | Karma: 21,82

Miloslava Cejpková

Máte praděti?

27.1.2021 v 7:47 | Karma: 22,15

Miloslava Cejpková

Perličky ze Zanzibaru

15.10.2020 v 19:26 | Karma: 21,26