Jak JENA nábytek špásuje se zákazníky

Možná probíhá skrytá soutěž obchodníků  " kdo vytočí zákazníka ". Vyhrává ten, kdo ho dovede vodit za nos nejdelší dobu. Mně se jako favorit jeví JENA nábytek - k posouzení dávám pádné důvody pro vítězství :

X+

V polovině října si člověk objedná šikovnou rohovou skříń, do které se vejde habaděj věcí, sahá do stropu a vypadá solidně. Nezkoumáte, jestli je schopná opakované demontáže - stěhovat se už v životě nemíníte.

Zaplatíte zálohu a trpělivě čekáte. Doba dodání je 5 až 8 týdnů - přesně do doby, než má být dokončen domeček, do kterého ji potřebujete.

Při nákupu vás prodavač ujistí, jak je jejich nábytek kvalitní a dodací lhůty spolehlivé. S úsměvem.

Až pozdě zjistíte, že to byl zřejmě pokus o vtip.

V polovině prosince čekáte každým dnem telefonát, že už se to veze. A dočkáte se - dne 23. prosince se JENA nábytek ozývá - mají problémy s dodavatelskou fabrikou, prý odstávka a kolem toho takové to blablabla - je nám líto, pochopíte, omlouváme se.

Prý do konce roku, nebo začátkem ledna.

Zákazník se vzteká, ale mají ho na lopatě, stejně mu to nikdo jiný obratem nedodá. Po 10 týdnech nesplnění smlouvy ze strany dodavatele má nárok na odstoupení od smlouvy. Ale stále je nabit optimismem, že to přece užuž bude, když to slíbili.

10. ledna volá do nábytku. Dočká se lítostivého oznámení, že snad 20. ledna.

Leden je u konce, skříň nikde a JENA je po dotazovací sms  jako mrtvý brouk.

 

Zato mají výborně fungující marketing. V průběhu oné tříapůlměsíční čekací doby od nich dostanete do mobilu několik neuvěřitelně výhodných nabídek na akční nákup - něco jako dráždění hada bosou nohou.

Autor: Miloslava Cejpková | úterý 31.1.2012 5:33 | karma článku: 24,31 | přečteno: 4070x