Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AD

Když jsem tě ještě neznala a potkávala jsem vás s dětmi u školky,  mnohem dřív než toho, že máš sluchadla, jsem si opravdu všimla, že jsi hodně usměvavá maminka :-)

0 0
možnosti
Foto

Ráda se dovídám nové věci , děkujiR^

0 0
možnosti
ZB

Jak ostatni sluchove postizeni resi otazky kladene napr. bankam, telef. operatorum......?

Velke instituce vetsinou chteji reseni telefonem, malokdy emailem. Odpovidaji "vas problem vyresime po tlf. zavolani na linku..." Presto, ze v pisemnem styku uvedu tento hendikep a pozadam o kontakt emailem, za chvili zvoni telefon. Ne vse a vzdy jde resit slysicim kamaradem.

Nektere instituce pro jistotu uvadeji pouze tlf. kontakt a email neuvadeji, nebo na nej nereaguji. Pri tom staci dost malo.

0 0
možnosti
Foto

Marná sláva,  sluchově postižení mají zařizování podobných záležitostí vždy mnohem pracnější.. Ale schůdné řešení se vždy najde.. :-) domluvit si osobní schůzku s bankéřem, apod. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 7,62
  • Průměrná čtenost 783x
ORBI PONTES šíří osvětu v oblasti sluchového postižení.Pořádáme pravidelně na konci září festival Týden komunikace osob se sluchovým postižením.

Sluchové postižení (SP) je označováno WHO (Světová zdravotnická organizace) jako 2.nejtěžší ihned po mentálním postižení. Lidé jsou odtrženi od komunikace. SP je velmi variabilní a není možné si jej vyzkoušet. Podle výše ztráty sluchu jsou lidé neslyšící, nedoslýchaví, ohluchlí, hluchoslepí, máme uživatele kochleárních implantátů. Každý člověk má jiné nároky na komunikaci. Prelingválně neslyšící dávají přednost znakovému jazyku, nedoslýchaví a ohluchlí lidé simultánnímu přepisu.

S podporou Blog iDNES.cz
 

Seznam rubrik