- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem tě ještě neznala a potkávala jsem vás s dětmi u školky, mnohem dřív než toho, že máš sluchadla, jsem si opravdu všimla, že jsi hodně usměvavá maminka
Ráda se dovídám nové věci , děkuji
Jak ostatni sluchove postizeni resi otazky kladene napr. bankam, telef. operatorum......?
Velke instituce vetsinou chteji reseni telefonem, malokdy emailem. Odpovidaji "vas problem vyresime po tlf. zavolani na linku..." Presto, ze v pisemnem styku uvedu tento hendikep a pozadam o kontakt emailem, za chvili zvoni telefon. Ne vse a vzdy jde resit slysicim kamaradem.
Nektere instituce pro jistotu uvadeji pouze tlf. kontakt a email neuvadeji, nebo na nej nereaguji. Pri tom staci dost malo.
Marná sláva, sluchově postižení mají zařizování podobných záležitostí vždy mnohem pracnější.. Ale schůdné řešení se vždy najde.. domluvit si osobní schůzku s bankéřem, apod.