- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta čísla vyplývají ze statistiky, kterou v červenci zveřejnily Hospodářské noviny v článku, Škoda chce na nové trhy. Jednou z možností, kam by mladoboleslavský výrobce mohl expandovat, jsou i USA. Tu by měl využít, protože Amerika tvoří třetí největší automobilový trh na světě, který stále roste. Prodávat tam naše škodovky, je velká výzva a šance zároveň.
To je velký rozdíl proti Rusku, kde prodej aut trvale klesá a v srpnu byl meziroční propad téměř pětinový. Na vině je hlavně významný pokles životní úrovně Rusů. Škoda auto si sice na ruském trhu vede dobře, nicméně v USA jsou její možnosti daleko větší, už jen z toho důvodu, že Rusů je 146 milionů, kdežto Američanů 320 milionů. Ovšem i když vezmeme v úvahu tento rozdíl je prodej aut v Americe více než dvakrát větší než Putinově říši. Nelze se tomu divit, vždyť průměrný plat za oceánem činí v přepočtu cca 75 tisíc korun, kdežto v Rusku asi 11 tisíc korun.
Ruská ekonomika klesá už druhým rokem po sobě, ta americká sice nepatrně, ale roste. S kupní silou jsou na tom Američané výrazně lépe než Rusové, takže je potřeba si jejich trhu, který nabízí velké možnosti, všímat. A z toho důvodu by náš obchod z USA měl být zatížen co nejmenšími překážkami. Je to v našem životním zájmu.
httphttp://byznys.ihned.cz/c1-65431430-prodej-aut-v-rusku-se-propadl-o-petinu-mladoboleslavska-skoda-sve-prodeje-drzi
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...