- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom pro obrázek, v Českých Budějovicích jezdí na pěti denních a dvou nočních trolejbusových linkách 56 trolejbusů, čili tímto dojde k výrazné modernizaci vozového parku a jeho obměně zhruba ze dvou třetin. Po této dodávce už budou městskou dopravu v jihočeské metropoli zajišťovat pouze nízkopodlažní autobusy a trolejbusy. Velká většina z nich už bude také klimatizovaná.
Nové trolejbusy budou kloubové, nízkopodlažní a samozřejmě klimatizované. Budou také parciální a to znamená, že mohou jezdit na baterie v místech, kde nejsou troleje, a snadněji tak objíždět třeba místa dopravních nehod nebo jezdit i na pravidelných linkách v úsecích bez drátů. Zároveň tyto typy trolejbusů při jízdě pod troleji dobíjí baterie.
Tohle je jedna z cest k tomu, jak učinit cestování městskou dopravu atraktivní. Nabídnu kvalitní moderní vozy, v nichž se lidem pohodlně cestuje. Je pak šance, že někteří jedinci nechají doma auta a pojedou MHD. To je správný způsob – nabídka kvalitních služeb.
Špatné však je, když začnu ve jménu městské dopravy šikanovat řidiče aut, omezovat jim vjezdy do určitých míst apod. Zákazy pro individuální dopravu a její byrokratické potlačování, tak, jak se o to snaží například Piráti v Praze, kteří bohužel mají dopravu v hlavním městě v kompetenci, nejsou ideálním řešením.
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/dopravni-podnik-trolejbusy-investice-ceske-budejovice.A230811_741411_budejovice-zpravy_epet
Další články autora |
AURES Holdings a.s.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
120 - 120 Kč