Děkujeme za pochopení.
M27i98r18o93s78l59a72v 29M41a34c45e62k
jste dopravní expert, měl byste tedy vědět, že na železnici soukromníci již dávno jsou
J36a50n 85Z66i24e29g52l34e51r
V Jihočeském kraji vyhrál výběrové řízení na provoz tzv. šumavských lokálek tedy tratí ČB - Volary s odbočkou Černý Kříž - Nové Údolí, Strakonice - Volary a Číčenice - Volary GW Train, tak uvidíme, jak se předvede. Slibuje lepší služby než ČD.
J84a50r68o86m61í71r 36Š19i40š82a
Jančura a Leo měli roky na to, aby nabídli služby specifickým zákazníkům...cyklisti, kočárky, autovlaky ze Slovenska apod. neudělali nic.
J90a72r58o60s34l73a17v 65N43á39p62r22s33t33e98k
Ovšem musíte firmě LEO přiznat jednu nepopíratelnou zásluhu a tou je přeprava vzduchu, kterou provozují na pravidelné lince Staré město u UH - Přerov.
J11a90n 37Z49i47e32g38l78e86r
I když se navážím do Českých drah, tak na druhou stranu musím uznat, že od roku 1989 se proti tehdejším socialistickým ČSD kvalita jejich služeb výrazně zlepšila. Tak hnusné a špinavé vlaky jako za socíku už nejezdí.
P42e58t48r 17L26a86n45g20e10r
ano, a nejen to, pozoruji neustále, i když pravda pomalé zlepšování kvality služeb českých drah
J88a61n 92Z17i62e18g94l87e71r
Vlakem jezdím pravidelně. Radim Jančura a RegioJet úspěšně provozují regionální dopravu na Slovensku mezi Bratislavou a Komárnem. Dle hodnocení cestujících je nejlepším dopravcem na trati Praha - Ostrava právě RegioJet. To dosvědčuje i obsazenost žlutých vlaků.
Pan Jančura opakovaně nabízel krajským hejtmanům, že jim zajistí regionální dopravu o 20% levněji než ČD.
P45e86t60r 80L97a69n91g59e62r
trat Ostrava - Praha je velmi specifická, nejsem si jistý, že by "soukromníci" stáli o linku Opava-Svinov nebo Opava-Hlučín a hlavně, že by ji dokázali zajistit dlouhodobě
J93a70r28o74m34í98r 48Š55i93š52a
pane kolego k lepšímu pochopení situace by bylo nejlepší, kdybyste vlakem pravidelně jezdil a nehodnotil od stolu...to dělají manařáži...pak byste zjistil, že flamendry a ranní vlaky provozují pouze ČD kdo jiný by o to stál...a pokud byste byl cyklista, či rodina s kočárkem, snaze byste došel ke skutečnosti, že jiné vlaky než ČD vám kočárek ani kolo nevezmou....takže dál sněte.
M75i56r39o68s29l82a98v 69B42á13r30t65a
Soukromníci si pro sebe vyzobávají jen to, co se hodí jim, ne to, co vyhovuje veřejnosti (nejezdí se jen po hlavních tratích, kde nyní jakási konkurence může fungovat). A je problém s uznáváním jízdenek jinými dopravci. Domnívám se, že soukromnící jsou na železnici celkem zbyteční.
Problém (ne)efektivity železniční dopravy už začal rozdělením ČD na osobní a nákladní dopravu a na SŽDC. Všechny organizace mají svá ředitelství a manažery, kteří se stejně mezi sebou musí domluvit. Jen je to mnohem těžkopádnější.
Podobně nabízí soukromníci poštovní služby ve velkých městech, ale o malé obce nemají zájem.
M49i17r90e90k 93Z17á69v85o67d18n24ý
Neříkám nic. Vlez... knížecká opět vypotila další vychytralý plán. Hurvínek feat. válka hadr.
Z60d43e65n76e37k 79J32i22n62d89r42a
Za 29 let po převratu v naší zemi a různých blábolech o tom, když něco budou dělat soukromé firmy, tak to bude levnější mně ještě nic nepřesvědčilo. Vždy to skončilo rozprodáním majetku firmy a dražšími náhradními výrobky.
J21o71s58e42f 31G78a82r49g56u12l14a
Ale ať jsou na železnici nastoleny férové podmínky pro všechny. S tim se neda nic nez souhlasit. Ale je pro to potřeba nejprve upravit legislativa. Např. zákon o Českých drahách ukládá povinnost uznávání režijních jízdenek, což se logicky musí projevit do konečné cenové nabídky, soukromníci tuto povinnost nemají.
A vašimi slovy je přímé zadání Českým drahám nemyslitelné, ale přímé zadání pro jiné je v pořádku.. Zajímavý názor.
- Počet článků 3340
- Celková karma 24,43
- Průměrná čtenost 1802x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz