Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102016/06102016E5E7EAA9AA6DCFA490656DE81147FE42.jpg)
Z66d88e16n91ě14k 55M64a17t41u82š58k67a
Ač většina vašich pohledů na svět je i mým pohledem, vaši umanutost Ruskem nechápu.
Většina těchto blogů mi silně připomíná propagandistické články zapálených svazáků o prohnilém západu.
J52a92n 54Z28i32e22g78l61e54r
Chováte se jak bolševický politruk, který diktuje druhým, o čem smí nebo nesmí psát. Nějaká věcná námitka by nebyla?
P70a58v39e11l 46Ď70u19r95a85n
Jene, měl jsem tu čest seznámit se s Vámi na půdě Dopravního podniku hl. m. Prahy, kdy jste pro redakci MF Dnes působil jako expert na MHD. Problém je v tom, že jste o hromadné dopravě věděl pramálo – stejně jako většina profesionálních žurnalistů, která v té době v různých tištěných médiích pracovala. Takže aby DP hl. m. Prahy byl s to nějak rozumně schopen prezentovat nové tramvaje (14
A 15T) ze Škody Transportation, býval jsem pravidelně zván na tiskové konference, abych na nich kladl já, obyčejnej tramvaják, autor webových stránek DP ARÉNA, otázky, které důležité byly a které o nových tramvajích o něčem hovořily. Neboť už jsme v DP všichni věděli, že Vaši kolegyni z Práva bude zajímat rekuperace, redaktora z Respektu klimatizace prostor pro cestující – a tak dál, a tak dál. Tedy položil-li jsem důležitou otázku já, ostatní redaktoři jí – a odpověď na ní - samozřejmě zaznamenali a většinou jí ve svých příspěvcích i použili. Což bylo pro představení nové tramvaje patrně plus.
Nepokoušejte se prosím hovořit o kvalitách či zaostalosti jakékoli hromadné dopravy, protože o tom skutečně nic nevíte. Ona totiž i sedmdesát let stará tramvaj může být lepší té o desítky let mladší a k vykolejení takového drážního vozidla může napomoci výrazně víc než tristní stav kolejového svršku i pitomej šroub, který se do kolejí kdo ví odkud dostane.
H94e35ř96m16a33n 60H69a52s96í26k
M88i14c63h73a15l 26S33e44d16m55í59k
Znovu vkládám příspěvek smazaný kvůli odkazu na P.listy:
Jedna podobnost s nehodou v Pardubicích zde je. Starší spací vozy rakouského typu, kterým železničáři kvůli chabé konstrukci říkají hadráky či papíráky. To je možná hlavní příčina tragédie; jinak by zřejmě zůstalo u zraněných.
J95a39n 76Z89i67e83g55l20e55r
Děkuji za doplnění. Pokud vím, tak Regiojet už ty vozy vyřadil.
J86o33s69e45f 69N92i57k78l
Ó jak dojemné... v případu nehody v Pardubicích jste zapomněl zmínit čtyři mrtvé ženy a 27 zraněných .
Vlak RegioJetu projel v Pardubicích návěstidlo stůj
P24a62v72e49l 17V84é33b83r
Jenomže toto projetí nebylo způsobenou celkovou zchátralostí, ale (nejspíš) lidskou chybou.
On je rozdíl, když prorezlému autu upadne kolo a narazí do stromu a mezi tím, když auto v celkem slušném stavu narazí do stromu, protože řidič byl opilý (nebo pod drogami). I když výsledek v počtu mrtvých bude stejný.
M23i36l12a50n 35V23a14l23á41š36e31k
Co by jste psal kdyby nebylo Ruska
J39a42n 42Z92i17e85g81l56e86r
Jo, kdyby naše babička měla koule, tak by byla dědeček.
J73a22n 96Z79i66e67g20l35e87r
Tak znovu, v čem konkrétně je tento blog nepravdivý?
J54a53n 15Z54i56e52g69l29e73r
Nejsou argumenty,.je mínus..
- Počet článků 3356
- Celková karma 21,89
- Průměrná čtenost 1798x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz