Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Z56d97e69n92ě19k 90M42a45t93u37š90k59a
Ač většina vašich pohledů na svět je i mým pohledem, vaši umanutost Ruskem nechápu.
Většina těchto blogů mi silně připomíná propagandistické články zapálených svazáků o prohnilém západu.
J11a61n 47Z64i55e39g94l43e11r
Chováte se jak bolševický politruk, který diktuje druhým, o čem smí nebo nesmí psát. Nějaká věcná námitka by nebyla?
P82a20v27e29l 46Ď32u23r33a19n
Jene, měl jsem tu čest seznámit se s Vámi na půdě Dopravního podniku hl. m. Prahy, kdy jste pro redakci MF Dnes působil jako expert na MHD. Problém je v tom, že jste o hromadné dopravě věděl pramálo – stejně jako většina profesionálních žurnalistů, která v té době v různých tištěných médiích pracovala. Takže aby DP hl. m. Prahy byl s to nějak rozumně schopen prezentovat nové tramvaje (14
A 15T) ze Škody Transportation, býval jsem pravidelně zván na tiskové konference, abych na nich kladl já, obyčejnej tramvaják, autor webových stránek DP ARÉNA, otázky, které důležité byly a které o nových tramvajích o něčem hovořily. Neboť už jsme v DP všichni věděli, že Vaši kolegyni z Práva bude zajímat rekuperace, redaktora z Respektu klimatizace prostor pro cestující – a tak dál, a tak dál. Tedy položil-li jsem důležitou otázku já, ostatní redaktoři jí – a odpověď na ní - samozřejmě zaznamenali a většinou jí ve svých příspěvcích i použili. Což bylo pro představení nové tramvaje patrně plus.
Nepokoušejte se prosím hovořit o kvalitách či zaostalosti jakékoli hromadné dopravy, protože o tom skutečně nic nevíte. Ona totiž i sedmdesát let stará tramvaj může být lepší té o desítky let mladší a k vykolejení takového drážního vozidla může napomoci výrazně víc než tristní stav kolejového svršku i pitomej šroub, který se do kolejí kdo ví odkud dostane.
H93e60ř66m49a40n 90H35a32s26í14k
M65i54c32h40a48l 77S91e65d60m67í75k
Znovu vkládám příspěvek smazaný kvůli odkazu na P.listy:
Jedna podobnost s nehodou v Pardubicích zde je. Starší spací vozy rakouského typu, kterým železničáři kvůli chabé konstrukci říkají hadráky či papíráky. To je možná hlavní příčina tragédie; jinak by zřejmě zůstalo u zraněných.
J71a71n 71Z66i73e86g51l73e71r
Děkuji za doplnění. Pokud vím, tak Regiojet už ty vozy vyřadil.
J67o29s22e84f 42N40i92k60l
Ó jak dojemné... v případu nehody v Pardubicích jste zapomněl zmínit čtyři mrtvé ženy a 27 zraněných .
Vlak RegioJetu projel v Pardubicích návěstidlo stůj
P30a56v38e32l 22V89é77b56r
Jenomže toto projetí nebylo způsobenou celkovou zchátralostí, ale (nejspíš) lidskou chybou.
On je rozdíl, když prorezlému autu upadne kolo a narazí do stromu a mezi tím, když auto v celkem slušném stavu narazí do stromu, protože řidič byl opilý (nebo pod drogami). I když výsledek v počtu mrtvých bude stejný.
M79i77l50a54n 66V61a65l43á32š87e93k
Co by jste psal kdyby nebylo Ruska
J82a66n 14Z82i57e53g45l46e42r
Jo, kdyby naše babička měla koule, tak by byla dědeček.
J47a96n 18Z84i40e44g14l38e52r
Tak znovu, v čem konkrétně je tento blog nepravdivý?
J59a81n 93Z20i24e16g73l33e27r
Nejsou argumenty,.je mínus..
- Počet článků 3344
- Celková karma 23,14
- Průměrná čtenost 1801x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz