- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opiceyoutube.com
Volte mou mámu, volte mého tátu, nevolte levici, to může napadnout blba nebo opici…to jsou jen některé z gerilových kampaní, které provokují emocionální inteligenci českého voličstva. Jsou čeští voliči ochotni tento nový trend vůbec akceptovat?
Na internetu běží několik velmi zajímavých politických gerilových kampaní k blížícím se komunálním a senátním volbám, které volně navazují na kampaň Mádla a Issové Přemluv bábu, která na jaře tohoto roku vyvolala diskuse u odborné i laické veřejnosti. Jenže tehdy okopírovanou kampaň z Ameriky posunují současné pokusy někam dále.
Samovolné spuštění kampaní, kdy parta studentů začne točit videa na podporu své politické strany, budí úsměv. Proč to dělají? Přiznání se k volbě té či jiné strany v Česku vyvolává vždy pochybnost o tom, co z toho ti lidé mají. Předpoklad, že z toho nemají vůbec nic, nejsme ochotni akceptovat.
Zatímco v zahraničí jsou videoklipy na youtube.com běžnými prostředky politické komunikace, v Česku vyvolávají silné negativní emoce. Nejsme na tato videa zvyklí. Ale žijeme v době neustálých změn. Pokud chci být IN, musím začít jinak komunikovat a ta „jinakost“ se stane zvykem. Budoucnost politického marketingu míří k přirozenosti. A osobně se nedomnívám, že by to bylo špatně.
Nedávno jsem četl, že české volební kampaně jsou agresivní, s tím však nemohu souhlasit. Osobně se domnívám, že jim chybí emocionalita a zajímavost. Kampaň by mě měla zvednout ze židle a já mám spíše problém s tím, že mě většina kampaní do židle posadí. A stále mám větší pocit, že nudou usnu.
Přeji hezký den a veselou mysl!
Další články autora |
Už jste slyšeli o nové pokračovací mléčné výživě BEBA SUPREMEpro 2 určené dětem od ukončeného 6. měsíce? Nyní můžete tuto nejdokonalejší recepturu...