- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pitomá hesla, nefungující slogany, ošklivé fotky, a grafické paskvily připomínající spíše špatné omalovánky, nežli volební prezentaci. To je téměř v celé zemi výsledek kutilství kandidátů, kterému se říká český politický marketing. Je pozoruhodné, jak mnozí kandidáti dokážou proměnit profesionálně připravené grafické manuály politických stran v nepřehlednou změť postav a nápadů.
Možná by jim měl někdo připomenout staré přísloví, že v jednoduchosti je krása. Důvod, proč strany dělají manuály, je kvůli efektu zesílení kampaně. Pokud je jednotlivé regiony přestanou používat, stane se z nich nepřehledná změť.
Všichni používají webové stránky, ale málokdo se zamyslel na tím, jak je udělat efektivně, aby lidi začali zajímat. Mít webové stránky, na které se nikdo nevrací, je k ničemu. V letech 2007 - 2008 jsme využili re-marketingu při kampani Koalice pro Pardubický kraj a Romana Línka, což se odrazila na ztrojnásobení návštěvnosti během několika týdnů.
Nejvíce jsem se pobavil dnes na facebooku tvrzení, že přední odborníci říkají, že negativní kampaně nefungují. A proč by je tedy někdo dělal?
Negativní kampaně fungují jako prvek na poukázání slabin kampaně někoho jiného. V tom je jejich význam, půvab i přednost. A záleží na jejich schopnosti oslovit. Negativní kampaně mohou být dobré, špatné, hloupé, trapné, ubohé, uboze blbé a překračující rámec slušnosti. Tak jako reklamy, …klamy a …my.
Přeji hezký den a veselou mysl!
Další články autora |
AURES Holdings a.s.
Středočeský kraj