Vážení a milí z UPC,

velice rád bych využil Vaší skvělé akční nabídky a objednal si ji onlájn. Matice Vašeho produktového portfolia mě totiž natolik učarovala, že nemůžu jinak:-)

Rád bych si objednal skvělou digitální kabelovou televizi UPC, na kterou bych na první dva měsíce získal slevu 50 procent. Páni! Získal bych tím více programů a novinky na přání. Navíc bych mohl využívat i skvělého programového průvodce, což je kompletní přehled o aktuálních pořadech a program na dalších 7 dnů. Co na tom, že to mám všude na internetu zadarmo. Vás mám tak rád, že vám za to klidně budu platit měsíční paušál.

Dále bych chtěl využít vaší úžasné nabídky na půjčení 160 gigabajtového DVD rekordéru za pouhých 150 korun měsíčně. Dám na vaši radu a nebudu se řídit televizním programem. S tímto rekordérem se program podřídí mně. Proč bych si ho kupoval, když se můžu každý měsíc napít z vaší dojné krávy.

Také bych si rád pořídil další přístroj, který nabízíte. Jde o High-Definition Box, který přinese háj definyšn vysílání až ke mně do obýváku. Myslím, že pro naši televizi s rozlišením 720x576 obrazových bodů je to za dalších sto padesát měsíčně přímo báječná nabídka.

Chci také Váš internet. Dozvěděl jsem se, že je to nejlépe hodnocené internetové připojení za roky 2005, 2006, 2007. Nabízíte například balíček UPC Light (rychlost připojení dáunloud+aploud = 6 144 kb/s +512 kb/s) za pouhých 397 káčé včetně DPH (na prvních šest měsíců). Jako stávající zákazník platím 487 za připojení Starter (2048/256 kb/s), proto bych rád využil Vaši skvělou nabídku za 397 korun. A když píšete, že cena je pevně daná a neplatíme žádné skryté náklady, já Vám věřím.

Velice rád bych také volal s UPC telefonem po celý rok za 1 korunu měsíčně. Páni! Jako stávající zákazník platím za tarif UPC FREETIME 330 korun měsíčně, proto bych rád platil jenom korunu.

Celé to má ale jeden háček. Dozvěděl jsem se, že nabídka platí pouze pro nové zákazníky. A protože já už bohužel (opakuji bohužel) jsem Vaším zákazníkem a Vy mi určitě jako svému velice bonitnímu klientovi budete chtít vyhovět, čekám od Vás kladnou odpověď ve znění: "Už k vám letíme, pane SW. Celí žhaví!"

Navrhuji totiž toto. V termínu, na kterém se společně dohodneme, by ke mně v 8 hodin ráno přijel Váš technik. Přivezl by smlouvu o ukončení pronájmu kabelové televize, telefonu i internetového připojení. Veškeré smlouvy zrušíme, já to všechno podepíšu a cosmesitosmesi. Váš technik ale bude mít u sebe i smlouvy pro nové zákazníky. Rovnou si totiž objednám všechny tři služby najednou. Skvělý telefon za 1 korunu měsíčně (na celý rok - Páni!), skvělý UPC internet za pouhých 397 korun za rychlost 6144/512 (Páni! Takovej fofr!) a také samozřejmě skvělou UPC kabelovou televizi s padesátiprocentní slevou.

Jako důkaz našich dobrých vzájemných vztahů se rovnou přiznávám, že za rok (v případě internetu již za šest měsíců) mám v úmyslu udělat totéž, a budu velice rád, když mi jako svému vysoce bonitnímu klientovi vyjdete vstříc a mým požadavkům vyhovíte.

Těším se na další spolupráci s Vámi a již dnes netrpělivě vyhlížím Vašeho technika. Jste skvělí a milí lidé.

Na závěr bych si dovolil zveřejnit náš přátelský pokřik. "Víc výkopů - jen houšť, jen houšť."

S úctou a úklonem Váš stávající klient Stanislav Wiener

Autor: Stanislav Wiener | pondělí 23.6.2008 8:31 | karma článku: 28,47 | přečteno: 2406x