Mikroblog: Na vědomí se dává,..

...            ...                 ..               ...                  ...            ...                 ..               ...                  ...            ...                 ..               ...                  ...            ...                 ..               ...                 

.. že s kachní reklamou Telefonica O2 nemáme vůbec nic společného. Jasný? Důrazně protestujeme, abychom byli jakýmkoliv způsobem spojováni s touto jednoznačně okopírovanou, a nebojíme se říct, že ukradnutou, ano, ukradnutou, kampaní. 

My to ale jen tak nenecháme. Poženeme to vejš, až do štok.

Okamžitě posíláme mejla (hlavsa) orgánům činným v trestním řízení, dále do redakce iDnes, do redakce blogu iDnes, všem redakcím na celém světě.

Stížnost na              ne                         vidím e                      kde se.                 Nerozpozná                                      dívá                    kachna                     prdele
Když                        a nebo                      úmyslně                           marketing                          cílová skupina                                    nesmysl                                klo, a proto

 

Bože, oni už cenzurují i články!!

Tady se člověk nedovolá nikam.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Stanislav Wiener | úterý 6.10.2009 11:27 | karma článku: 5,00 | přečteno: 1012x