Firma Kia žaluje firmu Nokia

Dle posledních zpráv z jednoho velmi sledovaného zpravodajského serveru se představenstvo firmy Kia rozhodlo žalovat firmu Nokia za poškození dobrého jména. Několikrát prováděné nezávislé sociologické studie totiž dokázaly, že díky firmě Nokia přichází firma Kia o potencionální zákazníky.

Stejně jako existuje podprahové vnímání, díky kterému se pomocí televizního vysílání lze nabourat do myšlení lidí všem dobře známými milivteřinovými záblesky obrazů, tak i sociologové účastnící se průzkumu zjistili, že existuje zvukové podprahové vnímání, díky kterému je však firma Kia ve značné nevýhodě.

Malé dítě, které dostane do ruky telefon značky Nokia, totiž podprahově začne vnímat spojení ve smyslu No Kia, tedy negace pro firmu Kia. Pokud se totiž učí číst, bude jeden z prvních nápisů, které si přečte samo, právě značka jeho telefonu, kterou si bude donekonečna opakovat (pokud samozřejmě bude vlastnit  telefon této značky). A pokud později takové dítko uvidí dokonce reklamu na firmu Nokia v televizi, spojí si obrazový i zvukový vjem s masovým trendem a problém je na světě.

Malé dítě si totiž podprahově uloží do své paměti informaci, že ke značce Kia automaticky patří No. A to si pak prodejci firmy Kia můžou ruce zpřetrhat, aby takovému jedinci, který později dosáhne osmnáctého roku věku a bude oplývat dostatečnou sumou, prodali vůbec nějaký vůz této značky. Neřku-li, že nikdy neprodají.

Proto se firma Kia obrátila na soud, který ve sporu Kia vs. Nokia rozhodl takto:

Firma Nokia je povinna si od ledna roku 2009 změnit obchodní název na Yeskia.

Autor: Stanislav Wiener | pondělí 6.10.2008 14:06 | karma článku: 28,22 | přečteno: 3305x