Jsem chytrá síť

jen s lidmi je to občas trochu horší, aneb příběh zatím bez šťastného konce. Život ovšem není pohádka.

6.3. Na prodejně nejmenované společnosti podepisuji smlouvu na nejmenované služby. Zrovna jsem se přestěhoval, pln optimismu se těším, jak je budu využívat.

8.3. Přichází do mailu a sms  nabídka termínu kdy mi je technik přijde zapojit. Ale 13.3. je nevyhovující termín.  Dle instrukcí volám zákaznickou linku a opravuji termín na  15.Je to super. Obratem mi přichází potvrzení návštěvy termínu technika. Svět zabalen v hřejivých barvách je krásné místo.

9.3. Přichází další sms a mail. Potvrzují termín návštěvy technika na 12. Znepokojen volám zákaznické centrum. Obratem jsem uklidněn. To se  stává, systém ty zprávy občas generuje sám, měl jsem být upozorněn.15 platí. Zvesela se loučím. Svět je krásné místo.

10.3. Přichází další info, potvrzující návštěvu technika na 14. Mlčky se usměji, inu systém.. Smích  mě ale 14 přejde, 14. ve chvíli kdy mi volá technik, že je na místě. To je fajn. Já jsem ale cca tři hodiny cesty od domova. Následuje kvantum telefonů, kdy komunikuji já s operátorem, mě volá operátor, znovu technik a technikův nadřízený. Výstupem je, že se mi jménem operátora kdosi omlouvá, slečna na pobočce udělala chybu při zadávání objednávek, ale dá se to pořešit a zítra přijde technik a vše zapojí podle plánu. Jsem rozmrzelý, dvě hodiny času v čudu, rozmrzelí jsou i partneři kterým jsem se na schůzce nevěnoval.

15. Přichází v původním termínu technik. Okoukne situaci a naznačí mi, že zbytečně. Objednávka je celá sprasená, nemá sebou potřebný hardware. Další kolečko telefonátu, objednávka se stornuje, mám se stavit na pobočce, kde to musí slečna opravit.

16. Se slečna, s kterou jsem dělal smlouvy strašně diví. Musel to zkazit někdo jiný. Omlouvá se. Nu což, jsme jen lidi. A svět je celkem fajn.

18. Domlouváme další termín se zákaznickou linkou. Technik přijde 22. a vše bude hned zapojeno. Svět je prostě super, když vše funguje jak má. Malinko se uklidnila i moje paní. Zapomenul jsem zmínit, že jako grafik ten internet trochu potřebuje.

20. V účtu u operátora objevují dodatky ke smlouvám, nové objednávky. Poučen je pečlivě kontroluji a zjišťuji, že jsou opět k hounu. Technik je tam opět bez hardware. To mi má přijet poštou. Zákaznická linka před pár minutami skončila...

21. Ráno nejprve volám slečnu na pobočku.Ta mi do telefonu tvrdí takové zmatené info a zjevně lže, že se na ní na pobočku jedu podívat osobně.Schovává se mi potvůrka. Kontaktuji tedy operátora. Přendávají si mě jak horký brambor, ani uvnitř firmy mě nejsou schopni přepojit na správné oddělení (osvč spravují jiní lidé, než rodná čísla).Nakonec se dočkávám opět velké omluvy s tím, že je vše špatně z pobočky. Paní je ale velmi příjemná. Říká, že něco takového ještě neviděla a že se pokusí, jelikož ona sama do toho zasáhnout nemůže, oslovit nějakého nejvyššího šéfa, aby se to mimo protokol spravilo. Ale nemůže to zaručit.

22. Opět zbytečně přijíždí technik. Svět je pod mrakem a bouří. Ač je obloha vymetená. Sedím na balkoně a zírám do hlubin pod sebou. Zábradlí je ale poměrně vysoké. Jako schůdnější cestu tedy opět vytáčím operátora. Pán na druhém konci linky mi po chvilkovém studiu objednávek sděluje, že má chuť skočit z okna. Zvu ho na balkon.Je tu krásnej výhled, než to skončíme... a stromy, to v Praze nemá. Jelikož nemůže zasáhnout do objednávek, připisuje  k nim sáhodlouhý komentář. Na pobočku chodit nemám, kdyby se to v pondělí zase nepovedlo přes call centrum objednat tak jak má, mám volat rovnou jemu.Posílá mi vizitku.

Je pondělí ráno. 25.Dneska bude krásný den...

Díky a ahoj, Filip.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Filip Vracovský | pondělí 25.3.2019 6:31 | karma článku: 20,50 | přečteno: 511x