Řidiči, motorkáři, pejskaři, kočkomilci a jiná havěť...

Tak se nám udělalo konečně pěkné počasí a motorkáři vyrazili do ulic. Noviny mají zase o čem psát, jelikož motorkáři padají, létají a srážejí ostatní účastníky silničního provozu. Národ se ještě nevzpamatoval po duelu Karel proti Milošovi a už je tady další téma, které rozděluje občany. Já oč jsem automobilista, nepatřím mezi ty jenž by hromadně odsuzoval "ty nezodpovědné dárce orgánů".

Jelikož můj švagr je taky motorkář a vím, že jako většina z nich jezdí zodpovědně a skoro pořád předpisově. Ano chyťme se za srdce mi automobilisté, že jsme nikdy nejeli v obci rychleji než padesátkou a víc než devadesátkou mimo obec. Švagr si taky líznul asfaltu, když nedostal přednost na hlavní a jel tak jak jet měl. Nechci se tímto motorkářů zastávat, jelikož jsem se v neděli přesvědčil, že jsou mezi nimi taky pěkní vepři. Zrovna jsme jeli na výlet. Lákala nás vyhlídka z kopce Plešivec. V obci Lhotka u Berouna jsme zaparkovali auto a najednou slyším řev motoru. Přímo naproti obchodu kde jsme parkovali, je dětské hřiště. A po silnici si to žene magor na motorce víc než pade a ještě navíc po zadním kole. Co by stalo, kdyby vyběhlo nějaké dítě z hřiště nechci domýšlet.

Je jasné, že motoristi a motorkáři se budou pořád hádat, že oni jezdí dobře, že ten druhý by měl přijít o řidičský průkaz... je to stejný boj jako mezi pejskaři a nepejskaři, kvůli nesbírání a sbírání hovínek, jako mezi pejskaři a kočičkáři spor o to které zvíře je vetší mazlík a přítel, stejně jako boj milovníků goril z pražské ZOO a Bertíkem Cechlem.

Říká se- ty kdo jsi bez viny hoď kamenem... motorkáři, motoristi, pejskaři, kočičkáři buďte na sebe hodní, vždyť život je někdy fajn a srážce s magorem se stejně nikdy nevyhnete, ale tím že budete všechny házet do jednoho pytle taky nic nevyřeší.

Zkuste se usmát a říct, vždyť je dneska krásný den

S přáním pěkného dne a ať na silnicích  potkáváte jen samé slušné lidi.

Jiří Vlha

PS: myslím, že když se srovná procentuální nehodovost motorkářů a motoristů, bude to asi šul nul

Autor: Jiří Vlha | středa 24.4.2013 15:20 | karma článku: 11,18 | přečteno: 635x

Jiří Vlha

To léto je superhorké a bude hůř...

Letní povídka pro Víkend MF DNES. Není to tak dávno co jsem byl na konci května nakrknutej, že to jaro a příjemné teploty nějak nepřicházejí a deprese z toho počasí se u mě dala krájet. Já jsem raději, když svítí slunce a může i hřát trochu víc, ale čeho je moc, toho je příliš. Při letošních parných dnech jsem přemýšlel, kdy byly taková tepla a myšlenkami jsem se pomalu a jistě vracel zpět, do doby, kdy jsem neřešil co bude až léto skončí... Bylo to jasně nalajnované, půjdu zase do školy.

8.8.2013 v 12:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Není gay jako gay...

Dnes mne k napsaní blogu donutil blog pana Hermánka... Snaha autora o to, napsat něco o homosexualitě, když se dnes a denně propírá, ať už kvůli adopci, nebo panu Putnovi, je více než jasná. Akorát mi jak si není jasný formát, jakým je blog psaný. Pane Hermánek, není všechno černé a bílé, tak jak se o to snažíte vy ve vašem článku.

24.5.2013 v 15:30 | Karma: 34,00 | Přečteno: 1783x | Diskuse| Ostatní

Avast nebo Antabus

Tak máme za sebou více jak polovinu května a já zjišťuji, že měsíc květen je velmi zábavný, ikdyž někdy to bylo spíše k pláči než k smíchu.

22.5.2013 v 13:15 | Karma: 12,07 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Štěstí je krásná věc...

Slova této písně se mi vybaví vždy, když mám dojem, že se život nějak komplikuje. Poslední a to docela velká komplikace nastala na konci dubna, když k nám na návštěvu přišla cévní mozková příhoda, tzv. MRTVIČKA

21.5.2013 v 13:30 | Karma: 11,63 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Vodafone versus Mobil.CZ

Tak jak už to bývá, nechá se člověk zlákat nabídkou, která se mu jeví spíše jako lepší a může ušetřit. To je i můj případ. Byl jsem dlouhodobým zákazníkem Vodafone, díky tomu, že i u něj byla i většina rodiny. Zvolil jsem si kdysi dávno tarif Nabito 119 a neřešil jsem cenu za volání. Byl pro mne totiž problém provolat i tuto částku.

20.5.2013 v 11:40 | Karma: 11,53 | Přečteno: 659x | Diskuse| Ostatní

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Bitva o Kolumbijskou univerzitu. Policie udeřila na zabarikádované studenty

1. května 2024  7:08,  aktualizováno  8:32

Newyorská policie vyklidila v noci na středu budovu Kolumbijské univerzity, kde se před tím...

Úprava pravidel čištění odpadních vod v EU bude mít zřejmě vliv na cenu léků

1. května 2024  8:09

Na čištění městských odpadních vod by se od roku 2045 měly podílet největší znečišťovatelé, tedy...

Role digitálních služeb České televize bude posilovat, říká její nový ředitel

1. května 2024

Jan Souček stojí od října v čele veřejnoprávní televize. V kandidátském projektu uvedl mimo jiné...

Česko si letos během oslav prvního máje připomene i dvacet let v EU

Sledujeme online Začínají každoroční oslavy prvního máje. V Praze pořádají tradiční setkání strany hnutí a spolky,...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

Když Ti život nabídne citrón, řekni si ještě o sůl a tequilu