Piráti pláčou, ale opět tradičně na špatném hrobě…

Tak se nám parta kolem předsedy pana Bartoše durdí, jak jim klesají volební preference. Jak je u revolucionářů zvykem, hledají viníka, kterého by ta jejich revoluce sežrala…

.

Piráti už od dob mořských bukanýrů umějí s odpadlíky zatočit. Právě teď se chystají roztočit a nechat odstředivou silou vylétnout z kola ven jejich vlastního poslance Ferjenčíka, protože on prý za všechno může.

No tak určitě, on je přeci ten, který měl straně Pirátů zajistit marketingově-raketový start ze squatů až na Strakovku (sídlo vlády…).

Jenže něco se někde pokazilo, nějaké prasklé těsnění na přívodu raketového paliva, či co, a výsledek se dostavil – start se nějak nekoná.

Dokonce se prý straně Pirátů kde kdo směje, což je neobvyklý přírodní úkaz, protože většinou se lidé tomu, co je spíše k pláči, nesmějí…

A tak se prý budou Piráti chytat za nosy, aby se nakonec dílo podařilo, aby jejich odredovaný náčelník mohl po podzimních volbách z nejvyššího ráhna pod černou plachtou oznámit světu, že pevnost Strakovka je dobyta.

Vinu za prozatímní ne moc slavný úspěch před voliči vidí jasně, ani dalekohled k tomu prý nepotřebují, na vině je špatně vedená kampaň, co jiného taky, že. A protože je za kampaň u nich odpovědný právě Ferjenčík, je to ten nejjednodušší cíl.

Oni tihle chlapci a dívky mají velice v oblibě nejjednodušší cíle, sice už jim moc nejde promýšlení hlubších vrstev problémů, ale na to prý kaká Bílý Tesák.

Nebo rudý tesák…?

Mladí a neklidní Piráti si tedy našli svého obětního beránka, jsou nachystáni ho oholit a ostříhat (ne že by to pan Ferjenčík nepotřeboval…), aby na něho mohli navléknout ceduli s nápisem – „hlavní viník našeho neúspěchu“, aby ho následně protáhli pod kýlem.

Brečí krásně, nahlas, ale jak už to u nich někdy bývá, opět na špatném hrobě. Oni ti Piráti totiž vůbec netuší, respektive neumějí si přiznat, že se jim lidé smějí hlavně pro jejich program.

V něm je totiž zakopaný pes kapitána Flinta. Chudák pan Ferjenčík i kdyby se na hlavu postavil a ušima odpichoval, těžko mohl marketingově nabarvit na růžovo program, s jehož hodně velikým kusem mnoho lidí jaksi nesouzní.

Problémy s migranty chce totiž v této zemi opravdu jen málo kdo, navýšené danění již mnohokrát zdaněného soukromého vlastnictví, například vlastních nemovitostí, dále pak v podstatě vyvlastňování bytů, které prý jejich majitelé dle názorů těch profesionální squatterů-bukanýrů, skrytě rudých, „nepotřebují“, stovky uznaných pohlaví a nekonečné řešení pseudoproblémů, třeba potřeba zvláštních toalet pro nebinární neorientály, nucení jezdit nejlépe po celé zemi ekologicky "kolmo", a mnoho dalších dementností ukrytých v případném volebním úspěchu Pirátů, opravdu moc lidí nepřitahuje.

Marketing za to opravdu nemůže, i když pozlatíte lejno, a dáte na platinovou mísu, stejně lidé – voliči, už na první pohled podle tvaru poznají, že jde o lejno.

A do toho lidé neradi i šlapou, natož aby ho s jásotem vítali...

.

.

Autor: Vladimír Kroupa | čtvrtek 12.8.2021 10:27 | karma článku: 46,98 | přečteno: 8435x