Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Druhé vlaky, řítící se rychlíky, supící se těžkotonážní nákladní vlaky, či inspektoři státní dráhy na služební šlapací drezíně jedoucí na mlíčí a co si ještě vymysleli požadovači exeplárních trestů, nejlépe veřejného upálení na Václaváku versus FAKTA:

Stačí se podívat na jízdní řády a zjistíte ten "zázračný frmol" na té jednokolejné trati a ve stanici Řeporyje.

Motoráky do Berouna a na Smíchov se v Řeporyjích křižují v 10:59, 11:59 a 12:59. Motorák přijíždějící ze Smichova je vidět na tom videu, než začali přecházet. Motorák na Smíchov stál cca 10 metrů od pravé kantny videa, byl dobře vidět a bylo možné komunikovat s posádkou motoráku.

Rychlík do Budějovic projel v cca 11:42 a v dotyčné době už jel z Rudné do Berouna. Další projíždí až v cca 13:42. Rychlík na Smíchov projel v cca 10:12 a další který projíždí Řeporyjemi až v cca 14:15 byl v té době v Písku.

Řeporyjemi projíždějí za den 4 (slovy ČTYŘI) "rychlíky" do Budějovic a na Smíchov. Jde spíše POMALÍKY protože ten 34kilometrový úsek mezi Smíchovem a Berounem bez zastávky překonavají závratnou rychlostí 50 km za hodinu.

Co se týče těch náklaďáků za ta léta dojíždění do Zbuzan jsem jich viděl jen pár a to hlavně v době řepné kampaně kdy se nakládala řepa v Řeporyjích. V dnešní době tam jezdím autem a to asi platí o dopravní obslužnosti v dané oblasti. Kamiony tam vidím pravidelně.

1 0
možnosti
Foto

Kolego, vy jdete na pana autora s ověřitelnými fakty. No to nejde! On se na Vás teď bude zlobit. R^

0 0
možnosti
BV

Řeporyjec se opět zviditelnil, že pořádně nafouknul událost, která ve skutečnosti nebyla tak nebezpečná a ohrožení dětí se zřejmě nekonalo. Pro pochopení:

1) jde o jednokolejnou trať ze Smíchova do Rudné-Nučice a pak do Berouna. Jezdí tam motoráky jednou za hodinu a v Řeporyjích se křižují, ve stanici zastaví a musí čekat až přijede ten z druhého směru. Oba směry na Smíchov i do Rudné mají stejný odjezd 11:59.

2) Nádraží v Řeporyjích prakticky navazuje na ten přejezd, vjezdová vyhybka je dokonce před přejezdem. Peron ve směru Smíchov začíná cca 5 metrů od závor.

3) Na videu je vidět příjezd motoráku ze Smíchova. Tento průjezd motoráku doprava na Rudnou musela vidět i ta přicházející skupina s dětmi.

4) V době kdy přecházeli koleje stály oba motoráky na nádraží v Řeporyjích a ty vedoucí je viděly. Zároveň mohli snadno komunikovat s průvodčím nebo strojvůdcem motoráku do Prahy Smíchov protože ten stál pár metrů od nich.

5) veškeré teorie o třetím vlaku, rychlíku, nákladním, či drezině jsou nesmyslné, Protože na tu jednokolejnou trať v dané době nemůže vjet další vlak, ty úseky jsou blokované pro ty motoráky pro jeden z Řeporyj až na Smíchov, pro druhý na druhou stranu až do Rudné

6) Pokud vím, tak se ta trať používala vyjímečně i pro rychlíky do Plzně pokud nemohly jezdit normálně podle Berounky přes Černošice. Ale pak platí jiný režim a jiné jízdní řády. V současnosti tam jezdí 4 "pomalíky" do a z Budějivic za den a to mezi těmi hodinovými intervaly motoráčků.

7) To všechno nepochybně ten Řeporyjec ví, ale co by neudělal pro své zviditelnění. Co na tom, že to odskáčí ty vedoucí, které sice formálně přestupek udělaly, ale ty děti v nebezpečí v dané situaci nebyly. Se stejnou pravděpodobností by tam mohlo spadnout i letadlo, Ruzyně je přeci kousek. Nebo spadnout meteorit. nebo udeřit blesk z jasného nebe, nebo je mohlo odnést tornádo. Nebo i jiná nesmyslná událost.

PS: "pomalík" je zvláštní verze tak zvaného rychlíku, která jezdí pomalu.

0 0
možnosti
BV

Pane Kroupo,

Vy jste zřejmě nikdy nepřešel na červenou, nepřekročil povolenou rychlost ani nespáchal za celý život jediný přestupek, Pak by bylovaše rozhořčeníoprávněné. Jen se obávám, že vám musí činit jisté problémy svatozář, protože to dokáže jen svatý.

1 0
možnosti
JK

Takhle... pan Kroupa předtím, než přejde na červenou, telefonuje na policii a požaduje povolení. A to pouze od policisty s hodností minimálně kapitán.

1 0
možnosti
PB

Karma. S dovolením sem lepnu příspěvek, který jsem k tomu pod blog pana Turnera napsal:

Takže jsem si pustil ten záběr z kamer několikrát i zvětšeně a musím konstatovat, že pravdu nemáte (bloger Turner pozn.). A vychází to z logiky.

Ta první vychovatelka se nezastaví, nemávne na strojvedoucího aby počkal, děti nestojí v houfu před spuštěnými závorami, kdepak. Ona jde, za pochodu se jen letmo ohlídne dozadu, jak moc jsou roztahaný a pak rovnou šup na přejezd. Směrem ke strojvedoucímu se ani nepodívá! A strojvedoucí ji tedy nejenže nemůže nic gestikulovat, on ani nemůže vědět že chtějí přejít a spěchají (oni totiž k přejezdu teprve přicházejí, jsou v pohybu), a už vůbec ne, že se vrací ze školního výletu a tuplem ne, že chtějí jet zrovínka jeho vláčkem. Potud fakta.

0 0
možnosti
VB

Je třeba uplatňovat zdravý selský rozum, neboť lpěním na zákonech (které u nás navíc nejsou jednoznačné a ani soudci často na ně nemají jednoznačný názor) se můžete dostat do neřešitelné situace. Třeba ten řidič polského náklaďáku, který zůstal stát na kolejích, protože se bál prorazit závoru.

3 0
možnosti
PV

Autor blogu by byl asi šťastný, kdyby učitelky předvedli před budovu policie a před davem rozuřeným lidí je postříleli .

Já bych se spíše zeptal, proč jsou závory dole, když nic nejede ?

A pokud autor blogu nadále nepochopil, tak můžeme udělat pokus - až pojede autem, tak vezměte někdo kus provázku a přivázejte závoru k zemi uvidíme, jak tam bude stát dlouho a obhajovat nesmyslně spuštěné závory ;-D

3 2
možnosti
LH

Oni nejsou spuštěny nesmyslně oni jsou spuštěny člověkem a tyto v poruše nebyly....

0 1
možnosti
FL

"ve finále jejich rozhodnutí riskovat životy dětí omlouvají." - Neomlouvají, jenom vysvětlují že o žádný risk nešlo, šlo nanejvýš o porušení předpisů. Předpisy sice obecně slouží k ochraně... ale nebyl to zrovna tento případ.

2 0
možnosti

I50v62o 64Ž50á78č41e22k

8. 2. 2020 0:16

V tomto případě třeba o žádný risk nešlo, ale šlo o VÝCHOVU těch dětí. Ony si zafixují, že budou moci porušit předpisy pokaždé, když jim zdánlivě nebude nic hrozit.

3 0
možnosti
EK

Jako bývalá učitelka bych se měla dotyčných paní zastávat, ale nemůžu. Tady přece nejde o to, jak je to na přechodu technicky zařízeno, jaké tam mají lidé zkušenosti s vlakem nebo kdo má právo dávat pokyny. I kdyby učitelky na sto procent věděly, že mohou v daný moment přejít, tak nemohou odhadnout, jak dlouho jim to s tolika dětmi bude trvat. Dítě může upadnout, další uvázne botičkou v koleji, za dvě nebo tři minuty bude situace jiná. I kdyby dával pokyn sám černokněžník Zababa, tak na červenou nejdu, kdo tady mluví o zdravém rozumu asi se nikdy nestaral o houf malých dětí.

11 1
možnosti
PK

Už 29.rokem vedu kroužek a jezdím s dětmi po soutěžích a i když se jedná o mnohem starší děti (cca 9 - 15 let), tak vím, o čem píšete. Já se zpravidla starám o 5 - 8 dětí (přesněji řečeno o puberťáky), a uhlídat je, to je občas děs.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám