Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zrovna dnes hovorím na parkovisku, že by mi nevadilo jazdiť hoc i v Trabante, hlavne, že sa to hýbe. A tu, hľa, vraj "sepjatost s vozem" :-D Musím sa nad sebou zamyslieť.

1 0
možnosti
AK

Nevím jakým motorem je vaše auto vybaveno, ale pokud výkonným dieselem, je maluální převodovka omyl.

U AUDI A6 3,0 TDI jsem zjistil, že při rychlém rozjezdu tam jedničku jen na okamžik půjčím a ručička otáčkoměru oběhne číselník v tu ránu, rychle dvojku, tam je to o něco lepší a že řadit bez velké hektiky se dá až výš.

I když kinkláte šaltpákou tak rychle jak dokážete, ujede vám ve městě při rozjezdu z nuly každé auto s benzínovým motorem o obsahu od 1,6 výš.

Pak s AUDI A6 3,0 TDI se 7-stupňovým automatem už to bylo v pohodě. Ten automat řadit nahoru stíhal tak rychle jak to bylo třeba.

0 0
možnosti
Foto

Audi Q5 2.0 benzín, prosím... :)

0 0
možnosti
DM

Souhlas, kdyby kazdy cesky ridic absolvoval alespon tydenni rizeni v New Delhi, Bombay, Kalkate, Mexico City, nebo aspon Denpasaru, vypadalo by to na ceskych silnicich uplne jinak :-)

0 0
možnosti
TH

"sepjatost s vozem" a Audi mi nejde zrovna dvakrát dohromady, ale budiž - skvělý článek i tak! R^

0 0
možnosti
DM

Jestli ma pani S, RS, nebo dokonce R8, pak to sepjeti uplne chapu. A to jinak Audi moc nemusim :-)

0 0
možnosti
JT

J37a39k67u80b 41T52r69e94n38k

31. 10. 2013 21:16

Super, je Vás tak málo. Dobré vědět, že existujeteR^

1 0
možnosti
AK

Důvěra za důvěru - já jsem také vášnivý.

Ale ne zas moc řidič.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1646x
režisérka a dokumentaristka