- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna dnes hovorím na parkovisku, že by mi nevadilo jazdiť hoc i v Trabante, hlavne, že sa to hýbe. A tu, hľa, vraj "sepjatost s vozem" :-D Musím sa nad sebou zamyslieť.
Nevím jakým motorem je vaše auto vybaveno, ale pokud výkonným dieselem, je maluální převodovka omyl.
U AUDI A6 3,0 TDI jsem zjistil, že při rychlém rozjezdu tam jedničku jen na okamžik půjčím a ručička otáčkoměru oběhne číselník v tu ránu, rychle dvojku, tam je to o něco lepší a že řadit bez velké hektiky se dá až výš.
I když kinkláte šaltpákou tak rychle jak dokážete, ujede vám ve městě při rozjezdu z nuly každé auto s benzínovým motorem o obsahu od 1,6 výš.
Pak s AUDI A6 3,0 TDI se 7-stupňovým automatem už to bylo v pohodě. Ten automat řadit nahoru stíhal tak rychle jak to bylo třeba.
Audi Q5 2.0 benzín, prosím... :)
Souhlas, kdyby kazdy cesky ridic absolvoval alespon tydenni rizeni v New Delhi, Bombay, Kalkate, Mexico City, nebo aspon Denpasaru, vypadalo by to na ceskych silnicich uplne jinak :-)
"sepjatost s vozem" a Audi mi nejde zrovna dvakrát dohromady, ale budiž - skvělý článek i tak!
Jestli ma pani S, RS, nebo dokonce R8, pak to sepjeti uplne chapu. A to jinak Audi moc nemusim :-)
Super, je Vás tak málo. Dobré vědět, že existujete
Důvěra za důvěru - já jsem také vášnivý.
Ale ne zas moc řidič.