Děkujeme za pochopení.
J87a83n 27P65a29l43l41a58s
Dobrý večer, cituji: „Církev chce obejmout každého a říct mu, že má právo na střechu nad hlavou.“
Nejsem duchovní člověk jako Vy, tak se zeptám čistě pragmaticky: Kolik by těch střech mělo být? A kdo je zaplatí?
B65e27d20ř97i82c38h 23L20e47b33e78d29a
Velmi si vážím kardinála Duky. Je to moudrý a prozíravý muž.Váš šálek čaje bude dozajista ta kreatura halík, nemýlím se, že..
L29a33d67i80s61l75a11v 63K52o28l69a35č36k73o76v10s41k70ý
Katolická církev není diktatura jediného muze. Svatý stolec je respektován a vážen, ale každý může mít svůj pohled na věc, pokud nepřekročí základy víry. S Vasi logikou byste vyloučil diskusi. Arcibiskup není jen muž víry, ale i hodnostář. Nutne musí být i diplomatem a vnímat stát a společnost.
D17a44v89i66d 11H97o33l12e25c
to jsou jen kecy.V Německu už varují občany,že jim nemohou zajistit bezpečnost před zločineckými bandami migrantů.To chcete u nás také?
H96e73l24e19n74a 34M69í84č64k25o45v13á
Mě pan Duka také zklamal .Kam se z kardinálových slov ztratila "láska a pomoc bližnímu" - základníto hodnota židovsko-křesťanské společnosti? Vždyť (drtivá) většina těchsyrských imigrantů utíká před válkou a Islámským státem, stejně jako utíkali němečtí antifašisté před Hitlerem a stejně jako utíkali naši občané po Únoru a sovětské invazi před komunismem.
karma

M52i41l77o15š 46F56. 83P70e18c60h23a77r
1) „Vždyť (drtivá) většina těchsyrských imigrantů“ — Všichni jsou ze Sýrie (mají Syrské pasy) a jsou to uprchlíci? Není podstatná část příchozích součástí vlny ekonomické migrace? Jsou opravdu jejich syrské pasy pravé?
2) Statečný (nechal doma ty nejslabší) chudý (má tisíce dolarů pro pašeráky) mladý muž ve mně opravdu nevzbudí soucit.
3) Když utíkali lidé před Hitlerem, i naše země je přijala. Ti lidé přicházeli z kompatibilní kulturní oblasti, nebyli zátěží ani ekonomickou, ani sociální. Poměřujete nepoměřitelné a tím, když píšete o Hitlerovi, jitříte zbytečně emoce; snažíte se vzbudit pocit viny v těch, kteří jsou k současné migrační cunami odmítaví, a opovržení vůči nim v očích těch ostatních. To považuji za podlé.
D76a26n43i39e62l 31K69r56o59n60e14r
Clovek, ktery neprokoukne pretvarku muze byt dobrotivy, ale zaroven ze sebe dela blba...a mezi migranty je lzi a pretvarky az az...otazkou je, zda chceme byt za blby...

J89i37ř18í 94K11i66n87d22l
K nám přišla jedna pětina lidí ze Sýrie, kteří opustili svou zemi, zakusili vydírání převaděčů, jenom proto, že je někdo pozval a slíbil jim život v ráji. Zbytek jsou lidé, kteří přicházejí ze zemí, které jsou nedotčené válkou, jdou za pozváním. Církev vždy burcovala Evropu, k boji proti mulimům ohružující od roku 600 Evropu. Díky víře v Boha se dokázala Evropa vždy ubránt.

K83a94r66e63l 12S22ý60k63o50r49a
Je fakt, že se v podobenství o milosrdném Samařanovi nedoptávají na etnickou či náboženskou příslušnost toho okradeného a zraněného, podobně bychom se i my neměli ptát, zda jsou ti potřební křesťané či muslimové. (byl bych blázen, kdybych ale neřekl, že v prvé řadě chci pomoci křesťanům, muslimům až na druhém místě)

M40i16l45o59š 45F42. 58P89e40c32h42a55r
Jen jestli to není trochu jinak. Dovolím si malou parafrázi (volně podle Lukášova evangelia 10,25–37[*]):
»Zvědavec se však chtěl ospravedlnit, a proto Merkelové řekl: „A kdo je můj bližní?“ Merkel mu odpověděla:
„Jeden člověk z Jeruzaléma měl hlad a slyšel, že se v Jerichu mají dobře; šel tedy z Jeruzaléma do Jericha. Přišel k domu jednoho kněze, ale ten, když ho uviděl, dělal, že není doma, a nechal dveře zamčené. Stejně se jeho návštěvě vyhnul i levita, když ho oknem viděl přicházet.
Ale když zabušil na dveře jistého Samařana, byl Samařan pohnut soucitem; otevřel mu, pozval ho dál, nakrmil ho a napojil vínem a přikázal své rodině, aby se o něj starala. Druhého dne, když poutník začal pošilhávat po jeho dcerách, řekl jim Samařan: ‚Postarejte se o něj, a bude-li vás to stát víc, než dovolí vaše morálka, budete vědět, že nemáte jitřit jeho emoce, a příště se budete oblékat střízlivěji.‘
Kdo z těch tří, myslíš, byl bližním tomu, jenž bušil na vrata jerišských občanů?
Zvědavec odpověděl: „Ten, který mu prokázal milosrdenství.“ Merkel mu řekla: „Jdi a jednej také tak.“«
..
Nemluvím teď o uprchlících, ale o migrantské většině; o migrantech, kteří jsou zahrnuti do stejného pytle s uprchlíky, ale kteří jsou za uprchlíky vydáváni podvodně, lživě.
---

M87i53l91o37š 86F77. 38P61e82c14h30a48r
Následující příklad je jistě přehnaný, ale pro lepší chápání si tu nadsázku neodpustím, nuže:
Když vás chce někdo zabít a vy mu to dovolíte, je to z vaší strany projevem milosrdenství? A když mu v tom zabráníte, projevíte se jako sketa, nemilosrdný lump?
..
Když mluvíte o Dukově demagogii, zameťte si, prosím, před vlastním prahem. Není pravda, že „oni„ jsou „ten vichr“ a „jich se milosrdenství netýká“ – tady lžete, protože arcibiskup Duka to píše „trochu“ jinak: „A bez jednoty naši civilizaci odvane vichr nového věku jako opadané listí.“, jednak i po této pokroucené „citaci“ následuje text, na který jste „zapomněl“:
„Současné přijímání uprchlíků vyžaduje na základě historických zkušeností nikoliv multikulturní přístup, ale takový způsob inkulturace, která respektuje lidskou důstojnost a zároveň i práva a tradice zemí, které nabízejí pohostinství.“
Nestydíte se?

K39a82r19e61l 41S26ý11k67o29r17a
Problém, pane Pechare, spočívá v tom, že je to jenom vaše imaginární představa, že imigrantům jde jenom o to, aby nás pozabíjeli. Jste si tím tak jist?
Mně zase naopak připadá odporné, když křesťan, který přišel z Iráku do Evropy stojí zády k fotoaparátům a kouká na uvítací výbory, kde jsou i ženy.
Komentáře k té fotce (na Novinkách.cz) byly: "podívejte se, jak na ně kouká a je nadržený, už jenom, aby ty ženské znásilnil" (ale nemohli mu vidět do obličeje, vždyť stál zády, navíc to byl křesťan...)
O28n53d68ř39e91j 75K46o20l36á64ř
Naše hodnoty, ať už primárně křesťanské, nebo jiné, jsou vystaveny vstříc imigrační krizi tvrdé zkoušce.
- Počet článků 42
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2620x
Osobní stránka
Osobní blog na aktualne.cz
---
MOTTO:
V našem světě rychle se měnících hodnot (vítaných změn, které přináší technický a vědecký pokrok) podléhají změnám také duchovní, morální a umělecké hodnoty, ovšem daleko pomaleji a ne vždy k lepšímu.
Těžko říct, co přinese budoucnost. Rád bych si dovolil vyjádřit názor, že nový horizont nám může otevřít pokorný zájem o vnitřní či duchovní hodnoty. Naše technologické pokroky by nám měly poskytnout více času – budeme totiž potřebovat kulturu, abychom si to všechno mohli dovolit.
— Kurt Adler, 1965