- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z mého pohledu by měl být obchodník člověk, který se snaží pomoci lidem k co nejlepší koupi a díky spokojenosti zákazníků je dobře zaplacen. Bohužel to dnes chodí jinak. Obchodník se snaží ze zákazníka vytřískat co nejvíc peněz, protože zákazníků je dost a někteří si to ani neuvědomují, ba jsou i spokojení. Neplatí to samozřejmě na každou obchodní profesi, nehážu všechny obchodníky do stejného pytle. Ale tak průměrně a obecně.
Lidi, uvědomte si při nákupu třeba hraček pro mimina či děti, že ne vždy děti potřebují a chtějí to, co vám reklama nutí. Viz moje články o Radostech pro miminka.
Než koupíte něco, co je vám nuceno, řekněte si: ,,Opravdu tuhle věc potřebuji?" a představte si jí doma jak jí používáte. Většinou zjistíte, že super praktický elektrický mlýnek na pepř vlastně ani nevyužijete, i když je za tak super cenu se slevou 70 procent.
Další články autora |
Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...