Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Tak tady se to nějak zvrtlo. Od diskuze o ČSA až po podnikání p. Streita;-(

Pokud ještě můžu položit dotaz, jak vy byste si to s budoucností ČSA představoval?

1 0
možnosti
ZK

Z19d55e10n47a 75K48o64č80í

15. 3. 2013 11:23

Pane Streit chováte se a mluvíte  jako komunista v modrém kabátě.  Moc věcem nerozumíte a přesto předstíráte, že máte patent na rozum a poučujete. Ti méně chytří vám na tento populismus  možná skočí. Ti obeznámení vám možná váš omyldají najevo – a vy místo toho, abyste jim děkoval, že vám otevřeli alespoňtrochu  oči, jim za to ještě spíláte.  Podařilo se vám od komunistů dobřezprivatizovat velkou firmu, ale podnikání se vám nedařilo. Teď  alespoň tento majetek pronajímáte a máte časna psaní  blbostí.    Děláte ze sebe mistra světa, ale tím rozhodněnejste. Pro mě jste pouhý privatizátor, který využil doby pro ovládnutí celkemznačného majetku. Majetku, který ani nedokážete sám využít. Vy sám jste dostalod státu trafiku – a teď se snažíte ještě rozdávat komunistické  hraběcí rady o správném hospodaření. !!:-P

8 2
možnosti
PH

Těch nepřesností je v článku fůra, což u pana Steita nepřekvapuje. Začíná to iluzorním tvrzením o tom, že ČSA vlastní nějaké stroje (přičemž ČSA si je pouze se ztrátami pronajímají), pokračuje tvrzením o nějakých 3% nominální hodnoty akcií (přitom cena vychází přímo ze znaleckého posudku, který hodnotu ČSA ocenil na 148 mil. Kč. Pane Streit, proč lžete?

4 3
možnosti
Foto

Tak moment, lživě osočujete vy mě.

ČSA vlastní nejméně 5 vlastních letadel. Neznám jejich stav, ale určitě řádově jejich hodnota převyšuje kupní cenu akcií.

Informace, ža akcie byly prodány za 3% nominální hodnoty, je správná!! Nikde jsem nepsal, že nominální hodnota odráží vlastní kapitál. Každý, kdo ví, co je nominální hodnota, mi rozuměl. Jen negramotové to zpochybňují.

A poněkolikáté upozorňuji na cenu linek (hlavně Praha-Moskva), která v účetnictví není. A ve znaleckém posudku je podceněna způsobem za hranicí trestného činu.

1 5
možnosti
VN

Tak za prvé...ČSA jsou sice firmou s nějakými 27 stroji , tyto jim však nepatří.

Za druhé.......ČSA s Aeroflotem nemají monopol na přepravy mezi ČR a Ruskem. Na těchto linkách operuje více dopravců (Red wings, Transaero,Kolavia,Orenair,Rossia,Ural Airlines atd) ... ale dobře..dostat se na tyto linky pro jiného dopravce je mnohem větší problém  než létat do západní Evropy.

Za třetí........Opatření EU má logiku. Na jednu stranu vidíte jako problém zásahy EU do ČR , ale na druhou stranu zásahy nějakých 10000 km vzdálených zemí do Evropy Vám připadají v pořádku.

8 2
možnosti
Foto

1) Nejméně 5 jim patří. Většina je částečně splácených.

2) Létat z Pardubic nebo z Mošnova, to nestojí za řeč. Zásadní je Praha-Moskva, kde monopol je.

3)Vy nechápete, že problém je v regulaci? Měla by působit JEN tržní kriteria. Jakési pseudovlastenectví EU na úkor zájmů jednotlivých členů je zvrácenost!!

1 3
možnosti
JK

CSA nema v soucasne dobe prakticky zadny majetek, takze Korejci si kupuji znacku a prava naseho dopravce letat do Ruska a Izraele. Nic vic a nic min, jestli vy byste za to zaplatil vice je vase vec, ale asi byste pak byl spatny obchodnik...;-)

8 2
možnosti
PP

A další díl humoristického seriálu "metrákového svalnatého a navíc nebezpečně inteligentního a úspěšného" důchodce z Frýdku;-D

5 3
možnosti

Další doklad úspěchu naší 23-leté kapitalizace.

K breku, nebo k pláči.

Karma!R^

3 4
možnosti
JL

Zdá se že v Česku definitivně zvítězili Tupouni. hurá. [>-]

5 2
možnosti
PP

Nic proti Vašemu článku, ale jen pro informaci - pokud by jste měl zájem si to vyhledat, pak ČSA žádná letadla nevlastní a celá ČSA byla ohodnocena asi na 140 miliónů korun, takže prodejní cena je v podstatě adekvátní. Korejské aerolinky kupují víceméně 44% značky ČSA, nic víc, nic míň. Ale jinak souhlasím, pro Korejce může být Praha jakýsi uzel a exkluzivita letů do Ruska také není k zahození. Zrovna tak je naprosto bez debat, že ČSA je dnes jen prázdná značka, pod čímž jsou podepsáni "skvělí manažeři" - Tvrdíken začínaje a trafikáři dnešních politických stran konče.

6 0
možnosti
Foto

Nezapomeňte na exkluzivitu s Ruskem - ostatní viz níže.

1 5
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...