- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tady se to nějak zvrtlo. Od diskuze o ČSA až po podnikání p. Streita
Pokud ještě můžu položit dotaz, jak vy byste si to s budoucností ČSA představoval?
Pane Streit chováte se a mluvíte jako komunista v modrém kabátě. Moc věcem nerozumíte a přesto předstíráte, že máte patent na rozum a poučujete. Ti méně chytří vám na tento populismus možná skočí. Ti obeznámení vám možná váš omyldají najevo – a vy místo toho, abyste jim děkoval, že vám otevřeli alespoňtrochu oči, jim za to ještě spíláte. Podařilo se vám od komunistů dobřezprivatizovat velkou firmu, ale podnikání se vám nedařilo. Teď alespoň tento majetek pronajímáte a máte časna psaní blbostí. Děláte ze sebe mistra světa, ale tím rozhodněnejste. Pro mě jste pouhý privatizátor, který využil doby pro ovládnutí celkemznačného majetku. Majetku, který ani nedokážete sám využít. Vy sám jste dostalod státu trafiku – a teď se snažíte ještě rozdávat komunistické hraběcí rady o správném hospodaření.
Od státu jsem nedostal nic, važte slova.
Těch nepřesností je v článku fůra, což u pana Steita nepřekvapuje. Začíná to iluzorním tvrzením o tom, že ČSA vlastní nějaké stroje (přičemž ČSA si je pouze se ztrátami pronajímají), pokračuje tvrzením o nějakých 3% nominální hodnoty akcií (přitom cena vychází přímo ze znaleckého posudku, který hodnotu ČSA ocenil na 148 mil. Kč. Pane Streit, proč lžete?
Tak moment, lživě osočujete vy mě.
ČSA vlastní nejméně 5 vlastních letadel. Neznám jejich stav, ale určitě řádově jejich hodnota převyšuje kupní cenu akcií.
Informace, ža akcie byly prodány za 3% nominální hodnoty, je správná Nikde jsem nepsal, že nominální hodnota odráží vlastní kapitál. Každý, kdo ví, co je nominální hodnota, mi rozuměl. Jen negramotové to zpochybňují.
A poněkolikáté upozorňuji na cenu linek (hlavně Praha-Moskva), která v účetnictví není. A ve znaleckém posudku je podceněna způsobem za hranicí trestného činu.
Tak za prvé...ČSA jsou sice firmou s nějakými 27 stroji , tyto jim však nepatří.
Za druhé.......ČSA s Aeroflotem nemají monopol na přepravy mezi ČR a Ruskem. Na těchto linkách operuje více dopravců (Red wings, Transaero,Kolavia,Orenair,Rossia,Ural Airlines atd) ... ale dobře..dostat se na tyto linky pro jiného dopravce je mnohem větší problém než létat do západní Evropy.
Za třetí........Opatření EU má logiku. Na jednu stranu vidíte jako problém zásahy EU do ČR , ale na druhou stranu zásahy nějakých 10000 km vzdálených zemí do Evropy Vám připadají v pořádku.
1) Nejméně 5 jim patří. Většina je částečně splácených.
2) Létat z Pardubic nebo z Mošnova, to nestojí za řeč. Zásadní je Praha-Moskva, kde monopol je.
3)Vy nechápete, že problém je v regulaci? Měla by působit JEN tržní kriteria. Jakési pseudovlastenectví EU na úkor zájmů jednotlivých členů je zvrácenost
CSA nema v soucasne dobe prakticky zadny majetek, takze Korejci si kupuji znacku a prava naseho dopravce letat do Ruska a Izraele. Nic vic a nic min, jestli vy byste za to zaplatil vice je vase vec, ale asi byste pak byl spatny obchodnik...
A další díl humoristického seriálu "metrákového svalnatého a navíc nebezpečně inteligentního a úspěšného" důchodce z Frýdku
Další doklad úspěchu naší 23-leté kapitalizace.
K breku, nebo k pláči.
Karma!
Zdá se že v Česku definitivně zvítězili Tupouni. hurá.
Nic proti Vašemu článku, ale jen pro informaci - pokud by jste měl zájem si to vyhledat, pak ČSA žádná letadla nevlastní a celá ČSA byla ohodnocena asi na 140 miliónů korun, takže prodejní cena je v podstatě adekvátní. Korejské aerolinky kupují víceméně 44% značky ČSA, nic víc, nic míň. Ale jinak souhlasím, pro Korejce může být Praha jakýsi uzel a exkluzivita letů do Ruska také není k zahození. Zrovna tak je naprosto bez debat, že ČSA je dnes jen prázdná značka, pod čímž jsou podepsáni "skvělí manažeři" - Tvrdíken začínaje a trafikáři dnešních politických stran konče.
Nezapomeňte na exkluzivitu s Ruskem - ostatní viz níže.