Když spojíme koronavirus a fyziku dohromady, vznikne nám celkem zajímavá rovnice o několika neznámých. Po dnešním dnu se ocitnu po boku Einsteina, Hawkinga a profesora Nuly, neboť jsem vymyslela TEORII ŽVÝKAČKY.
Teorie žvýkačky –? definice
Když těleso v roušce žvýká mentolovou žvýkačku o hmotnosti 7 gramů, zvyšuje se hladina mentolu v roušce. Vlivem vzduchu a pravidelného oddechování a žvýkání postupuje mentolová příchuť směrem k očím, kdy těleso začne slzet, a shání látku ve tvaru čtverce, kterou nazýváme kapesník. Tomuto celkovému jevu říkáme rouakce a žvýreakce.
Když těleso v roušce žvýká sladkou žvýkačku o jakékoliv hmotnosti, line se z úst příjemný zápach, jenž očím vyloženě prospívá. Říkáme tomu sladký pohyb.
Když těleso v roušce žvýká žvýkačku bez chuti a zápachu, musí okamžitě použít věc ve tvaru kvádru (např. kbelík). Dále pak je zapotřebí odměřit přesnou vzdálenost mezi dvěma body (v tomto případě mezi tělesem a kvádrem) a vydat ze sebe všechny tekutiny pod úhlem cca 60°. Tento jev se nazývá molekulová blinkačka.
Když těleso v roušce žvýká žvýkačku a dělá ze žvýkačky bublinu, říkáme tomuto jevu neurono-mozkové selhání.
Za domácí úkol vypočítejte tuto úlohu: Jestliže se koronavirus šíří z tělesa na těleso – řekněme – hodně velkou rychlostí, za jak dlouho ztratí žvýkačka svou chuť, pokud zuby koronaviru dosahují velikosti 5 cm (žvýkačku samozřejmě žvýká již zmíněný koronavirus)? Dosaďte do vzorce konstantu g = 10 virů na koronu.