- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Deník Bild uvedl, že žádná jiná událost od sjednocení Německa neměla na Německo větší vliv, než příliv téměř 1,3 miliónu nelegálních migrantů z muslimských zemí v minulých dvou letech (1). Deník dodává, že jen z ekonomického hlediska je cena za tuto migraci enormní: 22 miliard euro (více než půl biliónu korun). Příliv migrantů má však mít své další pokračování: slučování rodin.
Zpráva uvádí, že z 431 376 syrských migrantů, kteří v letech 2015-2016 požádali v Německu o azyl, 267 500 (tj. více než polovina) obdržela úřední povolení k dovozu svých rodinných příslušníků do Německa (1, 2). Pro představu, co to v praxi pro Němce znamená, stačí jen počet povolení násobit průměrným počtem příslušníků muslimských rodin.
Jeden z čelních představitelů Alternativy pro Německo (AfD), Alexander Gauland, se proti tomuto kroku německé vlády ohradil a prohlásil, že je „absolutním šílenstvím“ povolit tak velkému počtu lidí přivést do Německa celé své rodiny (3). Doslova k tomu uvedl: „Miliardy a miliardy euro z našich daní jsou pohlcovány, sociální stát je směřován k rozkladu, a my na to jen zíráme.“
Enormní finanční zátěž je však jen jedním z problémů spojených s muslimskou migrací. Kromě růstu násilné kriminality a napětí ve společnosti, snad nejzávažnějším důsledkem je pocit ztráty bezpečného domova – pro sebe i své blízké (4). Na kolik ten se dá ocenit? Za kolik peněz bychom ho byli ochotni prodat?
Podle výzkumu Lipské univerzity z loňského roku se díky muslimům polovina Němců cítí ve své zemi jako cizinci. A tento pocit roste s počtem muslimů v zemi: v roce 2009 se takto cítilo 30,2% Němců, v roce 2014 43% a loni již 50% (4). Takže hlavní teze globalismu, nového náboženství prosazovaného globálními finančními elitami, EU či Sorosem a jejich tuzemskými příznivci, že různé (i zcela odlišné) kultury mohou spolu spokojeně žít na jednom místě a hranice nejsou potřeba, se ani zde nepotvrzuje (5). V různosti, pokud není spojena se základním pocitem sounáležitosti, není síla, ale obrovský problém (6).
V této souvislosti je třeba poukázat na to, že Německo není schopné v dohledné době tento problém vyřešit. Naopak. I když Němci mají odpor k islámu a cítí se ve své zemi jako cizinci, ještě více se bojí nástupu tzv. „krajní pravice“, což je nálepka, kterou současné vládnoucí elity používají pro strany s odporem ke globalismu, islámské imigraci a se snahou chránit národní identitu a kulturu (7). AfD se v preferencích nyní potácí mezi 7-11% a debata se v Německu vede o tom, zda podzimní volby vyhraje globalistka Merkelová nebo super-globalista Schulz (3,8). Němci jsou vůči svým vůdcům poslušný a disciplinovaný národ.
My Češi bychom měli současně zvážit, zda chceme mít s takovým sousedem otevřené hranice a vzájemně propojenou migrační či jinou politiku. Historicky, s Německem máme velmi neblahé zkušenosti. Věřit, že Německo, které likviduje svůj vlastní národ a kulturu, se bude zasazovat o prospěch a ochranu českého či jiného evropského národa před globalismem a islámem, je naivní. Záchranou není pro nás ani spoléhání se na Rusko či jinou velmoc. Každá z nich má své zájmy a ty nemusí být shodné či slučitelné s našimi. Musíme se především spolehnout sami na sebe. Osobně, budu volit stranu, která to vidí podobně.
Další články autora |
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...