Diskuse
Žáci jsou prý jen roboti
Děkujeme za pochopení.
R86o21s71t92i36s71l84a47v 16C89a37h34a
Ale pravda je, ze ten system proste nefunguje. Nevim proc, ale vystup ze vzelavaciho procesu je rok od roku horsi.
J13a48n40a 92M20a16j37o53v28á
Jestli ono to nebude tou liberalizací...??
D94a26n60a 61S34m83é13k76a55l68o50v47á
Jen si tak říkám, jak asi vypadaly školy v dobách začátku technické revoluce a největších objevů. Z dějin to vypadá, že ty "robotizovaly" ještě víc, používaly tělesné tresty, stavěly na drilu a učení nazpaměť - a kupodivu z nich vycházeli sebevědomí, přemýšlející jedinci, schopní měnit svět.
Když si ale čtu podobné výroky "expertů", napadá mě, jestli někde v tom historickém pojetí není chyba? Nebo že by byla chyba v našem současném negativním vnímání tradiční výuky, když dnešní motivované, rozvíjené (často spíše rozjívené, ale to berte jen jako poznámku autora) a plnohodnotně vedené děti jaksi nejsou schopny pomalu ani přežít běžný den...
F79r85a75n89t78i53š78e39k 83K47š61í30r
Brett Veinotte tvrdí: V roce 2005 jsem začal zkoumat tzv. „selhání“ státního školského systému, jak a proč „selhává“, a následné dalekosáhlé důsledky. Jakmile jsem pochopil historii a záměry státního školství, uvědomil jsem si, že je to selhání jen pro ty, kteří si myslí, že jeho účelem je osvícení. Když ale pochopíme, že mezi těmito záměry bylo formování, hendikepující indoktrinace a kontrola, musíme uznat jeho úspěch.
Více zde:
http://www.mises.cz/clanky/rozhovor-brett-veinotte-o-hruzach-statniho-skolstvi--1516.aspx
R12a76d48k29a 35K91i67e25l55b42e74r46g11e44r38o43v68á
Nevisím panu Feřtekovi na rtech zcela, ale je pravda, že umí věci nepříjemné pojmenovat. Státní maturita - jedno velké Letadlo , která vzdělání polozastřešuje, nutí všechny k robotizaci...ono je třeba pochopit, jak se český učitel přizpůsobuje tomu byznys světu vůbec .... splníme každou kravinu shora, naprosto nekriticky přijmem každou čárku, projekt -to slovo uplně nesnáším... a tím dovolujeme vzniku a udržení nových míst na školských úřadech a ministerstvu .... jim o prachy a teplo bez kreditu, nám a škole o pseudovýsledky...zaškrtni, odpověz A , B....škola má body , že splnila (panebože Klokani a Pythagoriády ....proč?)... Nejsme my státní o nic lepší ....než školní podnikání.soukromé...kritické myšlení neučíme. Dialog a snížení nafrněnosti některých z nás vůči dětem... tak to je.
R60o78s45t23i23s34l39a47v 73C74a26h85a
Klokani a Pythagoriady.... vite proc? Protoze aspon neco dokaze najit mezi detmi ty, ktere se nenauci jen algoritmus jak spocitat neco, ale nauci se myslet....
J49a25r54d65a 87C71h46o20v39a87n44e24c
Tomáš Feřtek je nevzdělaný a místo aby vinu za to přičetl sobě, přičítá ji školství.
R44o70s10t85i81s84l88a63v 24C89a87h27a
Fertek ma 6 semestru pajdaku, takze je na tom podobne, jako rada ucitelu.
- Počet článků 289
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 888x