Děkujeme za pochopení.
D62i24t61a 67J16a40r63o97š20o14v89á
Kvantita jednoznačně převyšuje kvalitu, někdy může i připomínat paměťové závody...
V64l17a20d93i93m11í12r 26A29i13m
Autore, rizika (i nevýhody) plošného testování sice známe a víme, že výsledky ovlivňuje i celá řada dalších okolností, ale navrhněte tedy nějakou jinou, nejlépe rychlejší a levnější metodu, jak se dopátrat výsledného efektu výuky!
Souhlasím s vámi, že předčasná selekce dětí na "studijní a ostatní" není dobrá. Ale jak jinak chcete kvantifikovat, co ještě je v normě a co je již naprosto nedostatečné?
J17i39ř31í 11Š84í87r
Kdo umí, umí, kdo neumí učí......Vy sám byste měl vědět, které školství bylo lepší - před zamrzlou revolucí, nebo po ní???? Jsem z před zamrzlé a jsem schopen znalostmi strčit do kapsy většinu dnešních VYSOKOškoláků....Myslím v obecné rovině. A děti se nejsou schopni naučit násobilku(včetně mých), hodiny,ATD...V tomhle případě mě nějaké organizace nezajímají, zajímá mne výsledek mých dětí....Ale to ten kdo učí není schopen pochopit.....Jak to bylo dříve.
J71a53n15e73k 56W90a97g98n26e49r
Unie CZESHA se usnesla, že považuje kariérní řád za zbytečný. Přesto ho její předseda prosazoval... Opravdu demokratická organizace, už dvě asociace vystoupily...
M48a53r72t59i30n17a 25B71e64r15á22n25k66o43v63á
Deadline, možná deadlajna, nikoliv to, co jste napsal! Takže asi to má smysl občas něco nadrtit!
- Počet článků 289
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 888x