- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kvantita jednoznačně převyšuje kvalitu, někdy může i připomínat paměťové závody...
Autore, rizika (i nevýhody) plošného testování sice známe a víme, že výsledky ovlivňuje i celá řada dalších okolností, ale navrhněte tedy nějakou jinou, nejlépe rychlejší a levnější metodu, jak se dopátrat výsledného efektu výuky!
Souhlasím s vámi, že předčasná selekce dětí na "studijní a ostatní" není dobrá. Ale jak jinak chcete kvantifikovat, co ještě je v normě a co je již naprosto nedostatečné?
Kdo umí, umí, kdo neumí učí......Vy sám byste měl vědět, které školství bylo lepší - před zamrzlou revolucí, nebo po ní???? Jsem z před zamrzlé a jsem schopen znalostmi strčit do kapsy většinu dnešních VYSOKOškoláků....Myslím v obecné rovině. A děti se nejsou schopni naučit násobilku(včetně mých), hodiny,ATD...V tomhle případě mě nějaké organizace nezajímají, zajímá mne výsledek mých dětí....Ale to ten kdo učí není schopen pochopit.....Jak to bylo dříve.
Unie CZESHA se usnesla, že považuje kariérní řád za zbytečný. Přesto ho její předseda prosazoval... Opravdu demokratická organizace, už dvě asociace vystoupily...
Deadline, možná deadlajna, nikoliv to, co jste napsal! Takže asi to má smysl občas něco nadrtit!