Jak jsem nakupovala u Alberta aneb řetězec, který nemohu doporučit

Je to čerstvá a trpká zkušenost. A píšu o ní proto, že pohár mé trpělivosti přetekl. A to při akci "2 týdny mimořádných slev".

 

Dne 9.11. 2010 jsem se vypravila do obchodního domu Albert, abych využila slevovou akci, a taky si nakoupila i jiné věci. Před časem mně tam totiž k nákupu přidali takový zvláštní sešitek s názvem "2 týdny mimořádných slev". Není tam napsáno, komu je sleva poskytnuta, tedy za jakých podmínek můžete sešitek se slevovými kupóny obdržet. Ale já ho obdržela.

Protože by se mně líbilo koupit Ariel tablety 16 ks se slevou 70 Kč, tak jsem šla. Na rubu kupónu je platnost od 8.11. do 14.11., dnes je 9.11., říkám si. Nemá to chybu.

Ale mělo. A ne jednu.

Když jsem přišla do Alberta, oba regály s Arielem v peřinkách byly do mrtě prázdné. Ariel color i Ariel regular. Podotýkám, že tohle se stalo druhý den platnosti deklarované slevy, která má platit ještě pět dní. A to ještě není ani 17 hodin, zatímco Albert má otevřeno do 20.00.

Na můj dotaz mně prodavačka odpověděla: "No, je to vyprodané... ZKUSTE ve čtvrtek nebo v pátek, zítra zboží nedostáváme..."

Takže ZKUSIT. Něco jako ruleta. Za předpokladu, že nebydlíte hned vedle Alberta, a ještě k tomu si dovolíte mít na každý den v týdnu určitý program, je to dost náročná hra. ZKUSIT čtvrtek, možná už to bude. ZKUSIT pátek, možná to ještě bude. Hlavně, že v sešitku s kupóny je napsáno: VÁŽÍME SI VAŠÍ VĚRNOSTI. Nakupovat u nás se vyplatí.

To tedy vidím.

Rozhlížím se, co podniknout na svoji obranu. Ha. Schránka na stížnosti! Nad ní bdí foto manažera prodejny vyvedené ve velkém formátu. Ale bez jména. Na pultíku u schránky je tužka a JEDEN lísteček. Napsala jsem na něj svoji připomínku a zarazila se v okamžiku, kdy jsem měla napsat své jméno a adresu. Není tady něco v principu špatně? Manažerovi jsem do schránky psala už asi třikrát, aby laskavě uvedl svoje jméno. To už může být rok. Dodnes je ale pod jeho fotografií prázdná kolonka. A já mám svoje údaje uvést? Navíc jsem toho člověka v prodejně nikdy v životě neviděla, a to tam chodím skoro každý týden. Zalita přílivem krajní nechutě, vhodila jsem lístek do schránky bez podpisu.

Teď už začínám chápat smysl té fotky: znechucený zákazník kartičku nepodepíše, nepodepsaná kartička nemůže být vyřízena. A je to.

 

Dívám se po regálech, a nestačím se divit! No jo, oni tady mají opravdu fajn ceny! Ale má to jeden dost podstatný háček: kde je sleva, tam je až nechutně často prázdno. Nemají tam ani ani jeden exemplář uvedeného zboží, aby člověk aspoň viděl, jak to vlastně vypadalo. Tedy to, co se v Albertu "vyplatí koupit".

 

Tak jdu a kupuji hrozny, které mám ráda, a které mezi tím (od minulého týdne) zvedli o 10 Kč na kilo. A vzdaluji se jako zpráskaný pes. S tím, že tentokrát už jistojistě napíšu, který řetězec vám nemohu doporučit...

Byla jsem ovšem nucena absolvovat ještě pokladnu. A fungovaly jenom dvě. Takže jsem si vystála pěknou frontu. Teprve když jsem odcházela, zaslechla jsem interní hlášení: "Prosím, k pokladnám..." Ohlédla jsem se. To už byly ale obě fronty zakroucené jako had...

 

Abych věc ještě doplnila, na základě vzniklé diskuse:

nejde o běžnou slevovou akci, ale o slevu pouze po předložení slevového kupónu, kterých byl vydán omezený počet. Proč jich tedy bylo rozdáno víc, než bylo zboží na skladě? (Kupón je možno uplatnit pouze na jeden výrobek daného druhu. Nemohu si tedy koupit např. 5 Arielů, ale jen jeden. Kde je ten Ariel k mému kupónu?)

A proč není zboží plynule doplňováno?

Ne, nikde na kupónu není napsáno, že sleva platí "do vyprodání zásob". Nikde! (Vzkaz do diskuse i ostatním). Je tam pouze jasně napsáno, že akce platí od 8.11. do 14.11.2010. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Jana Šmýdová | úterý 9.11.2010 18:50 | karma článku: 28,05 | přečteno: 2310x