Další "prozíravé" rozhodnutí České televize ohledně Eurovize

Zpěvačka Míša Nosková se rozhodla jít do boje proti České televizi. Její vedení se kvůli nízké sledovanosti pořadu Eurovize rozhodlo, že ani letos nekoupí licenci a do soutěže se nezapojí. S tím ale zpěvačka zásadně nesouhlasí Podle ní je to jedna z mála šancí, aby se čeští zpěváci proslavili v zahraničí.

Vítězové posledního kola

Časopis Šíp dále uvádí: "Tuto soutěž může vysílat jedině veřejnoprávní televize a Česká televize o ni nemá zájem. Paradoxem je, že si Nosková dokonce sehnala sponzora, který by nákladnou soutěž i lincenci zaplatil. Ani to ale nestačí. Jediné, co by prý mohlo pomoci, je petice, kterou by podepsali sami zpěváci."

Petice už dokonce vznikla a mezi jejími prvními signatáři je například zpěvačka Olga Lounová. Nyní už má přes sto podpisů. Nezbývá tak než čekat, jestli se Noskové podaří vrátit na obrazovky soutěž, která proslavila skupinu ABBA.

Své zástupce do této mnoholeté soutěže už standartně vysílané ve formátu HD posílají i takoví "obři" jako je Malta, Lichtenštejnsko, Andorra, San Marino či Island. Dokonce i Slovensko si možnost prezentace svých umělců a své země nenechává ujít. /Bez ohledu na fakt, že jedno z jejich vystoupení se zařadilo mezi TOP TEN nejhorších vystoupení v historii soutěže./

O osudu vysílání soutěže už leccos napovídal pozitivně diskriminační výběr našeho posledního reprezentanta. Česká republika do soutěže vyslala reprezentativní skupinu Čipsy cézet. S naprostým přehledem skončili na posledním místě. Už během vystoupení někdo z diváků vykřiknul směrem k podiu "get out". V překladu to prý znamená něco jako "vypadněte!" Následné hlasování správnost překladu jen potvrdilo...

Tahle skupina Tři psi, či jak se vlastně jmenovala, se vyznačovala opravdu skvělou melodií, textem a i výběr kostýmů byl naprosto nezapomenutelný, však se podívejte na jejich vystoupení na stránkách Eurovize či YouTube. /A co teprve ty šťavnaté komentáře pod klipem.../

http://www.youtube.com/watch?v=JsjBPt-GeFc

Nechce se mi věřit, že bychom u nás po všech těch supertalentových soutěžích nenašli mladé sympatické umělce na evropské úrovni. Soutěž se koná pravidelně každý rok a dát za tu dobu dohromady schopného skladatele, textaře a interpreta včetně "křoví" by snad nebyl neřešitelný úkol.

Tahle soutěž ostatně není jen o zpívání, každému vystoupení předchází poutavý klip o domovské zemi daného umělce. I kdyby na základě této "reklamy" přijela jen tisícovka turistů, určitě se to v rámci podpory cestovního ruchu vyplatí. Není tajemstvím, že návštěvnost naší země výrazně klesá. Nebo chceme naši zemi ve světě propagovat další zimní olympiádou?

Je zábavné sledovat, jak se při hlasování projeví sympatie mezi jednotlivými národy. Pravidly je určeno, že diváci mohou hlasovat pro jakoukoliv zemi kromě své vlastní. Například nedávno vítězné Německo nedostalo na rozdíl od ostatních států od Izraele jeden jediný hlas. /V zeměpise jsem nikdy neexceloval, ale odkdy patří Izrael do Evropy?/

Docela rád bych věděl, jestli třeba taková Medúza vykazuje v naší slavné veřejnoprávní televizi větší sledovanost než celá Eurovize dohromady...

Proto žádám, aby poplatky za televizi byly ještě zvýšeny, aby se mohla Medúza vysílat častěji, nejlépe jednou denně, aby trvala nejméně dvě hodiny a nebyla přerušována reklamou. Takový koláč sledovanosti jsme určitě ještě neviděli... Děkujeme.

Autor: Richard Smatana | středa 31.8.2011 9:47 | karma článku: 12,14 | přečteno: 1276x