Sukně žen od maxi po mini, dokonalá past na muže.

Můžeme se před volbami i po nich vzrušovat jakkoliv, ale už od dob, kdy o demokracii nikdo nic nevěděl, to pravé vzrušení číhá jinde. Tím je věčné téma...Žena. Byla stvořena géniem pro potěšení mužských očí. Má jenom jednu zbraň, sama sebe, ale mnoho prostředků a při tomto vědomí je všechny používá. K nejpádnějším patří šaty a sukně různých délek.

Ženy románské. V našich a okolních krajích jev naštěstí vzácný. Sukně sahají až na zem a lze pouze spekulovat, co skrývá. Kořeny tohoto nešvaru najdeme na španělském dvoře puritána Filipa II. Ženám etiketa nařizovala chodit do schodů za mužem, aby nezahlédl ani její kotníky. Prozkoumané kroniky sice mlčí, ale lze důvodně předpokládat, že toto nařízení bylo v soukromí totálně porušováno.

Ženy renesanční. Odklání se od dogmat především nápaditosti, ale prvky spodního prádla zůstávají ještě konzervativní. V pojetí dnešní doby sahá délka sukně kousek nad kolena. S mírou určité přesnosti lze usoudit, co dále následuje. Pro muže je to předmětem dohadů i vzrušení z neviděného.

Ženy romantické. Jsou vynalézavé v provedení i délce, ale dávají přednost decentnímu projevu, nemají potřebu muže provokovat. Očekávají od něj především pozvání na procházku rozkvetlou loukou, ty odvážnější pod měsíční nocí. Dávají prostor pro fantazii a nechávají muže dokreslovat.

Ženy dekadentní. Tato skupina hojně reprezentují šedé myši, kterých si nevšimne ani pavouk. Trpí depresemi a jejich pohled na svět je pesimistický, což se odráží nevýrazným oblečením. Délkou sukně dávají najevo stav svoji nálady, která je často mizerná. Když jim sahá k lýtkům a níže, jakkoliv myšlený kontakt nemá smysl. Jsou protivné nebo dělají jen ksichty.

Ženy gotické. Jejich klenba je dokonale štíhlá a výška nehraje hlavní roli. Stejně tak jako délka sukně. Jsou si však dobře vědomé, že minisukně zdůrazní kouzlo přírody. Provokuje muže bez rozdílu věku, politického názoru a vzdělání. Jen necelými 4 % to ani nepohne.

Ženy empírové. Mají všechny prvky žen gotických, doplněné výškou. Muži je občas nesprávně nazývají žirafy. Pas šatů byl v empíru posunut pod prsa a u těchto žen končí nohy jen o kousek níž. Fantazii posouvají za okraj látky. Zdravý muž se neubrání testosteronovému útoku a neumí ho skrýt ani na veřejnosti nebo před partnerkou. Směrují řidiče do příkopu a chodce pod auta.

Ženy secesní. Bouří se proti klasickému pojetí. Oddělují se od ostatních skupin extrémně krátkou minisukní. Muži často spekulují, zda nějakou vůbec mají. Často dají nahlédnout až na spodní prádlo provokativních barev. Mají v oblibě bavit se reakcemi mužů. Dokonale využívají periferního vidění.

Ženy barokní. Často zapomínají nebo dokonce nevědí, že plnější tvary je nijak nediskvalifikují. Pokud zvolí vhodnou délku sukně dovedou muže zaujmout a zbořit všechny předsudky do nečekaných výšin.

Ženy rokokové. Provokativní kokety různých postav, které ale ne vždy umí soudně odhadnout délku vlastní sukně. Muže nestoudně provokují a Ti nijak neprotestují. Ostatní ženy dovedou pobouřit nejenom vzhledem.

Šaty a sukně dodávají ženám ženskost. Nejkrásnější, nejpřitažlivější a nejatraktivnější je však žena v šatech plesových, pod kterými ukrývá erotické prádlo. Kdyby všechny vojenské arsenály byly vybaveny pouze touto dokonalou zbraní, je na světě mnohem lépe a chlapi by neválčili.

Autor: Jaromír Šiša | čtvrtek 24.10.2013 9:05 | karma článku: 38,91 | přečteno: 1960x