Sukně žen, dokonalá zbraň na muže aneb genderově nevyvážený článek.

Můžeme se před volbami i po nich vzrušovat jakkoliv, ale už od dob, kdy o demokracii nikdo nic nevěděl, to pravé vzrušení číhá jinde. Ano, žena. Byla stvořena géniem pro potěšení mužských očí. Má sice jenom jednu zbraň,

ale zato dokonalou. Sama sebe. Ale také mnoho prostředků, které rafinovaně používá. Napadají mě slova Napoleona. Žena má dvě zbraně, slzy a šmínky, naštěstí je nemůže používat současně. Jenže dnešní kosmetika takový názor už nepodporuje, ale šaty a sukně různých délek jsou nadále konstanta.

Ženy románské. Ještěže nežijeme v dobách minulých. U sukní sahajících až na zem lze pouze spekulovat, co skrývají. K dokonalosti tento nešvar přivedla dvorní etiketa na španělském dvoře puritána Filipa II. Ženám nařizovala chodit do schodů za mužem, aby nezahlédl ani její kotníky. Lze ale důvodně předpokládat, že toto nařízení bylo v soukromí totálně porušováno.

Ženy renesanční. Odklání se od dogmat především nápaditosti, ale prvky spodního prádla zůstávají ještě konzervativní. V pojetí dnešní doby sahá délka sukně kousek nad kolena. S mírou určité přesnosti lze usoudit, co dále následuje. Pro muže je to předmětem dohadů i vzrušení z neviděného.

Ženy romantické. Jsou vynalézavé v provedení i délce, ale dávají přednost decentnímu projevu, nemají potřebu muže provokovat. Očekávají od něj především pozvání na procházku rozkvetlou loukou, ty odvážnější pod měsíční nocí. Spodní okraje sukně nemají roztřepené od tanečního parketu, ale mokré od ranní rosy. Dávají prostor pro fantazii a nechávají muže dokreslovat.

Ženy dekadentní hojně reprezentují šedé myši, kterých si nevšimne ani pavouk. Trpí depresemi a jejich pohled na svět je pesimistický, což se odráží nevýrazným oblečením. Sukně jim sahají minimálně k lýtkům a jakýkoliv zamýšlený kontakt nemá smysl. Jsou protivné a dělají ksichty.

Ženy gotické. Jejich klenba je dokonale štíhlá a přitažlivost na hraně Newtonova učení. Jsou si toho dobře vědomé a minisukněmi ještě zdůrazňují kouzlo přírody. Provokují muže bez rozdílu věku, politického názoru a vzdělání, a ti své slabosti neumí odolat ani skrýt na veřejnosti před partnerkou.Muži je občas nezvořile nazývají žirafy.

Ženy empírové. Mají všechny prvky žen gotických, k tomu s pasem posunutým pod prsa. U těchto žen neni zcela jasné, kde jim končí nohy, a tak posouvají fantazii do nadoblačných výšin.

Ženy secesní. Bouří se proti klasickému pojetí. Oddělují se od ostatních skupin extrémně krátkou minisukní s květinovým potiskem. Často dají nahlédnout až na spodní prádlo provokativních barev. Mají v oblibě bavit se reakcemi mužů. Dokonale využívají periferního vidění.

Ženy barokní. Často zapomínají nebo dokonce nevědí, že plnější tvary je nijak nediskvalifikují. Pokud zvolí vhodnou délku sukně, dovedou muže výrazně zaujmout a zbořit všechny předsudky a vystavět zaujmutí do nečekaných výšin.

Ženy rokokové. Provokativní kokety různých postav, které umí až na hranu zužitkovat svoje fyzické předpoklady a délku sukně, včetně použitého materiálu. Muži často spekulují, zda nějakou vůbec mají. Jsou nestoudné, ale provokovaní muži neodolají ani kruhovou obranou. Ostatní ženy dovedou pobouřit nejenom vzhledem.

Nejkrásnější, nejpřitažlivější a nejatraktivnější je však žena v šatech plesových, pod kterými ukrývá erotické prádlo a také v kroji.

Drtivá většina žen je navíc obdařena nadpřirozenými schopnostmi, třeba pohybovat se bez zavlnění po jakémkoliv terénu nebo

elegantně cokoliv uchopit.

Kdyby všechny vojenské arsenály byly vybaveny pouze touto dokonalou zbraní, chlapi by zchadili horké hlavy a válčili jen o jejich přízeň.

Všechny fotografie jsou jako vždy samozřejmě moje.

předešlý článek  O BÁJEČNÉM SRAZU LOKOMOTIV

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaromír Šiša | čtvrtek 26.10.2023 9:36 | karma článku: 40,79 | přečteno: 6334x