- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi bych měl začít od začátku. Nemám nic proti panu prezidentovi Zemanovi. Jen prostě si všímám, že se drží hesla: „I negativní reklama, je reklama.“
Výroky, nadávky v přímém přenosu, tajné schůzky (ano po volbách, kdy vyhrála ČSSD). Vlastně, kdyby nebylo těchto negativních projevů, o panu prezidentovi ani neslyšíme. Nějak to vše vyšumělo, víme, že nějaký pán je na hradě a podepisuje zákony, které stejně PS může projednat znova a přehlasovat ho.
Co tím autor článku vlastně chce říct? Že pan Zeman je opravdu chytrý člověk, asi si uvědomil, že když není vidět, musí proto něco udělat. A co z funkce prezidenta může udělat pro ČR? Nic moc viditelného, všechnu slávu dostane vláda a premiér (no slávu…). Tak začal negativní kampaň a opravdu to funguje. Je ve zprávách, bulvár na něm žije, tak co více si přát?
Jaká je jeho šance na znovuzvolení? I negativní reklama je reklama a ušetřené peníze za billboardy se vždy hodí, takže šance je velká…
Další články autora |
Jevany, okres Praha-východ
11 793 750 Kč