- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každá zastávka, telefonní budka, popelnice, sloup, billboard, všude jsou vidět. Jejich usmívající se obličeje a nějaké silné heslo. „Dáme Vám to co druhý nemůže.“ „Ten druhý je špatný, my jsme lepší.“ Pořád to stejné.
Vrcholem drzosti a vtíravosti politického hnutí je pro mě osobně kampaň hnutí „Úsvit“ pana Tomia Okamury. Jeho drzost je opravdu obrovská. Hned Vám to vysvětlím. Objednal si auto a nechal vyhlašovat svým hlasem „silná slova“. Silně to připomínalo už známé: „Vykupujeme kožky, starý nábytek….“
Pro vaše představu, přikládám video (mnou natočené).
Opravdu si páni politici myslíte, že úsměv, heslo nebo vtíravý megafon na autě někoho přesvědčí? Pokud celou tuto šarádu myslíte vážně je mi Vás líto, už jen kvůli tomu, že se chováte jako komedianti!
Politické kampaně jsou ušity na míru, hraní na lidské city. Snaží se navodit dojem, že jste jejich přátelé. Až uvidíte nějaký plakát, zkuste si představit, že se dostanete do tíživé situace, pomůže Vám ten politik na plakátu? Pomůžete si sami, jinak to ani nepůjde.
Pokud chcete volit, volte někoho kdo Vám dá jistotu, že nezůstane na dně. Hlas máte jen jeden a možná i ten Váš posune ČR zpět nebo dopředu!
Hezký den
J.R.
Další články autora |
Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...