Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mám o kolečko navíc (a nejen o jedno)

Dne 6.1.2015 jsem publikoval první článek popisující mou osobní zkušenost s elektrickou gyroskopickou jednokolkou. Nyní o 9 měsíců později mohu s radostí říci " ANO, ZVLÁDLI JSME TO" a nejenom to, v mnohém jsme ještě dál.

Za těchto 9 měsíců jsem urazil na elektrických jednokolkách a dvoukolkách přes 3.000 km. Jen na modelu NINEBOT ONE E to je ke dni napsání článku 2.650 km a to jej mám teprve od 1.4.2015.

A to není zdaleka vše. Již na počátku jsem si stanovil, že mým cílem není prodat co nejvíce kusů, ale seznámit s tímto výrobkem co nejvíce lidí a přesvědčit je, jako uživatele, o vysoké efektivitě tohoto osobního dopravního prostředku.

Dle počtu rozdaných vizitek, se mi tak podařilo hovořit za těchto 9 měsíců s více než 1.500 lidmi a zkušební jízdu jsem umožnil více než tisícovce. Ani v jednom případu jsem nezažil zklamání z jízdy, naopak, většina lidí byla nadšena. Mnozí z testujících si následně pořídili svůj stroj. To že tak neudělali u mne, nevadí, je to cesta správným směrem.

S prvními uživateli realizujeme kondiční jízdy.

Další uživatelé využívají pravidelně možnost vypůjčení například na víkend, či ke své práci.

Podařilo se mi podpořit rozvoj sítě, kde si lidé mohou elektrickou jednokolku, či dvoukolku pořídit. Ať již hovořím například o kamenných obchodech, například plzeňský cykloservis HEPOS, či o obchodech internetových například ALZA.CZ. Samozřejmě, že kamenným obchodem je i sídlo naší vlastní společnosti v Plzni.

Z čeho mám však největší radost, je skutečnost, že již přestávám slýchat při své jízdě otázku "CO JE TO?"

A namísto toho slyším "To je elektrická jednokolka, to znám."

Je to krásný pocit zadostiučinění z dobře odvedené práce.

Navíc sám stále jezdím, udržující se mezi první patnáctkou uživatelů s největším množstvím najetých kilometrů a to globálně. Jsem dokonce třetím Evropanem a jediným Východoevropanem, který se na tato přední místa dostal.

I když jsem již odvedl velký kus práce, cítím, že mne větší ještě čeká.

Chci vyvolat změnu legislativy a to nejen na tuzemské, ale Evropské, ne-li světové úrovni. Politika a legislativa totiž nestíhá sledovat a kopírovat vývoj a nové technologie, natož aby tyto stačila integrovat do legislativních rámců. Politická rozhodnutí v tuzemsku krásně na příkladů transportérů SEGWAY ukazují, že toto zpoždění čítá ca 10 let, a to není vůbec málo.

Je zajímavé, jak rozdílně například přistoupili k tématu elektromobility silní inernetový prodejci. Pro srovnání uvedu příklad z Čech a Německa (a pak že se nevyplatí nakupovat v tuzemsku)

V každé zemi extrémně rychle narůstá počet uživatelů. Jen málokde, však stačili politici pochopit, nutnost rozšíření zažitých legislativních rámců o nový dopravní prostředek. Drony již začínají (ale to jen ve své vzdušné podobě), získávat první zákony. Je však otázkou, jak dlouho se bude čekat na legislativu pro autonomní pozemní, či vodní drony?

Je nezbytně nutné upřednostnit tyto dopravní prostředky před jejich předky se spalovacími motory. Nulové emise, ve spojení s minimálními náklady, sice jdou proti principům MODERNÍ EKONOMIE, postavené na zisku silných lobby, ať to stojí, co to stojí, ale nedojde-li k radikálním změnám v přístupu, nebude už možnost si tyto zisky kde užít.

Za pár měsíců mi bude 44 let a nemám důvodu fňukat, že jsem moc starý, či moc mladý. Jsem takový jaký jsem, a sám doufám, že mi moje práce a skutečnost, že jsem se rozhodl být tím, kdo o mém životě rozhoduje, budou silnou oporou, stejně jako stále rostoucí množství lidí, kteří můj cíl, kterým je VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU, vidí nejenom jako reálný, ale ztotožňují se s ním a stávají se partnery sítě MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE, které jsem za tímto účelem založil.

Jízdě a použití osobních elektrických transportérů a všech typů pohybovadel, včetně vozidel, lodí a letadel jsem dal jednotný název E-MOTION. Jeho dvojznačnost EMOCE a ELEKTRICKÝ POHYB, přesně ukazuje její podstatu.

Těším, se, že i Vy budete z těch, kterým tento svět není ukradený a budete-li se chtít stát dalším z uživatelů, či uživatelek, jste vždy vítáni v Centru, kde má vlastní jízda začala a to v Plzni, na adrese Pobřežní 8, v budově Fišerovi vily (bývalého Domu odborů), v kanceláři číslo jedenáct. Už se na Vás těším (jen prosím dejte vědět dopředu, abych byl přítomen)

 

Autor: Michael Rada | pondělí 7.9.2015 7:00 | karma článku: 6,62 | přečteno: 192x
  • Další články autora

Michael Rada

Poslední Přísvěvek iDNES

Vážení čtenáři mého blogu, od 16.9.2014, tedy po dobu přesně dvou let, jste mohli každý den sledovat mé myšlenkové procesy, mou práci, projekty a názory. Po úvodní době svobodného psaní, se čím dál silněji v periodiku ministra

16.9.2016 v 7:00 | Karma: 14,72 | Přečteno: 157x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Countdown. Jedna.

Při odpočítáníní je jednička vždy nejdelší, ještě totiž může znamenat přerušení, nebo bude znamenat, že to na co čeká tolik lidí, se skutečně za jediný okamamžik stane skutečností a svět, pravděpodobně už nikdy nebude stejný.

15.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 53x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Countdown. Dva.

Včera jsem zvěřejnil nejčtenější článek za dvouletou existenci mého blogu. Zajímavé je, že vyšel již 1.11.2014, tedy v začátcích mého blogu a myslím, že i obrovská dosažená čtennost a bohatá diskuze vedli k rozhodnutí psát denně.

14.9.2016 v 7:00 | Karma: 10,21 | Přečteno: 72x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Countdown. Tři.

Tímto článkem byl zahájen countdown, či-li opdočítávání. Zatímco ten u první rakety s lidskou posádkou sledovali a poslouchali všichni s přístupem k mediu, které je vysílalo, dnešní se ani nesledují. Jsou nudné. Sledují se chyby.

13.9.2016 v 7:00 | Karma: 9,68 | Přečteno: 60x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Čistá mobilita znovu na scéně. Naposledy na idnes

Tak jako každé pondělí, ani dnes se nevyhneme tématu čisté mobility. Opět, jak je u mne zvykem, se podíváme na další aspekty s ní spojené a to aspekty, které často nejsou zcela zřejmé, jsou však bez diskuze důležité.

12.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 55x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky

2. května 2024

Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...

Rus má imperialistické myšlenky. Ukrajinou nekončí, říká velitel v Donbasu

2. května 2024

Premium Doněcká oblast (od zpravodajů iDNES.cz) Vymlácená okna, ale i celé domy srovnané se zemí. Tak vypadá Doněck a celý průmyslový Donbas....

Zelenskyj odvolal šéfa kybernetické špionáže kvůli skandálu s bytem manželky

1. května 2024  22:26

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj odvolal šéfa kybernetického oddělení tajné služby SBU...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 413x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik