Mám o kolečko navíc (a nejen o jedno)

Dne 6.1.2015 jsem publikoval první článek popisující mou osobní zkušenost s elektrickou gyroskopickou jednokolkou. Nyní o 9 měsíců později mohu s radostí říci " ANO, ZVLÁDLI JSME TO" a nejenom to, v mnohém jsme ještě dál.

Za těchto 9 měsíců jsem urazil na elektrických jednokolkách a dvoukolkách přes 3.000 km. Jen na modelu NINEBOT ONE E to je ke dni napsání článku 2.650 km a to jej mám teprve od 1.4.2015.

A to není zdaleka vše. Již na počátku jsem si stanovil, že mým cílem není prodat co nejvíce kusů, ale seznámit s tímto výrobkem co nejvíce lidí a přesvědčit je, jako uživatele, o vysoké efektivitě tohoto osobního dopravního prostředku.

Dle počtu rozdaných vizitek, se mi tak podařilo hovořit za těchto 9 měsíců s více než 1.500 lidmi a zkušební jízdu jsem umožnil více než tisícovce. Ani v jednom případu jsem nezažil zklamání z jízdy, naopak, většina lidí byla nadšena. Mnozí z testujících si následně pořídili svůj stroj. To že tak neudělali u mne, nevadí, je to cesta správným směrem.

S prvními uživateli realizujeme kondiční jízdy.

Další uživatelé využívají pravidelně možnost vypůjčení například na víkend, či ke své práci.

Podařilo se mi podpořit rozvoj sítě, kde si lidé mohou elektrickou jednokolku, či dvoukolku pořídit. Ať již hovořím například o kamenných obchodech, například plzeňský cykloservis HEPOS, či o obchodech internetových například ALZA.CZ. Samozřejmě, že kamenným obchodem je i sídlo naší vlastní společnosti v Plzni.

Z čeho mám však největší radost, je skutečnost, že již přestávám slýchat při své jízdě otázku "CO JE TO?"

A namísto toho slyším "To je elektrická jednokolka, to znám."

Je to krásný pocit zadostiučinění z dobře odvedené práce.

Navíc sám stále jezdím, udržující se mezi první patnáctkou uživatelů s největším množstvím najetých kilometrů a to globálně. Jsem dokonce třetím Evropanem a jediným Východoevropanem, který se na tato přední místa dostal.

I když jsem již odvedl velký kus práce, cítím, že mne větší ještě čeká.

Chci vyvolat změnu legislativy a to nejen na tuzemské, ale Evropské, ne-li světové úrovni. Politika a legislativa totiž nestíhá sledovat a kopírovat vývoj a nové technologie, natož aby tyto stačila integrovat do legislativních rámců. Politická rozhodnutí v tuzemsku krásně na příkladů transportérů SEGWAY ukazují, že toto zpoždění čítá ca 10 let, a to není vůbec málo.

Je zajímavé, jak rozdílně například přistoupili k tématu elektromobility silní inernetový prodejci. Pro srovnání uvedu příklad z Čech a Německa (a pak že se nevyplatí nakupovat v tuzemsku)

V každé zemi extrémně rychle narůstá počet uživatelů. Jen málokde, však stačili politici pochopit, nutnost rozšíření zažitých legislativních rámců o nový dopravní prostředek. Drony již začínají (ale to jen ve své vzdušné podobě), získávat první zákony. Je však otázkou, jak dlouho se bude čekat na legislativu pro autonomní pozemní, či vodní drony?

Je nezbytně nutné upřednostnit tyto dopravní prostředky před jejich předky se spalovacími motory. Nulové emise, ve spojení s minimálními náklady, sice jdou proti principům MODERNÍ EKONOMIE, postavené na zisku silných lobby, ať to stojí, co to stojí, ale nedojde-li k radikálním změnám v přístupu, nebude už možnost si tyto zisky kde užít.

Za pár měsíců mi bude 44 let a nemám důvodu fňukat, že jsem moc starý, či moc mladý. Jsem takový jaký jsem, a sám doufám, že mi moje práce a skutečnost, že jsem se rozhodl být tím, kdo o mém životě rozhoduje, budou silnou oporou, stejně jako stále rostoucí množství lidí, kteří můj cíl, kterým je VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU, vidí nejenom jako reálný, ale ztotožňují se s ním a stávají se partnery sítě MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE, které jsem za tímto účelem založil.

Jízdě a použití osobních elektrických transportérů a všech typů pohybovadel, včetně vozidel, lodí a letadel jsem dal jednotný název E-MOTION. Jeho dvojznačnost EMOCE a ELEKTRICKÝ POHYB, přesně ukazuje její podstatu.

Těším, se, že i Vy budete z těch, kterým tento svět není ukradený a budete-li se chtít stát dalším z uživatelů, či uživatelek, jste vždy vítáni v Centru, kde má vlastní jízda začala a to v Plzni, na adrese Pobřežní 8, v budově Fišerovi vily (bývalého Domu odborů), v kanceláři číslo jedenáct. Už se na Vás těším (jen prosím dejte vědět dopředu, abych byl přítomen)

 

Autor: Michael Rada | pondělí 7.9.2015 7:00 | karma článku: 6,62 | přečteno: 192x
  • Další články autora

Michael Rada

Seriál skončil

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0

Michael Rada

KDE JE BLOG?

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86

Michael Rada

Zombie blog

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0