Mám o kolečko navíc (a nejen o jedno)
Za těchto 9 měsíců jsem urazil na elektrických jednokolkách a dvoukolkách přes 3.000 km. Jen na modelu NINEBOT ONE E to je ke dni napsání článku 2.650 km a to jej mám teprve od 1.4.2015.
A to není zdaleka vše. Již na počátku jsem si stanovil, že mým cílem není prodat co nejvíce kusů, ale seznámit s tímto výrobkem co nejvíce lidí a přesvědčit je, jako uživatele, o vysoké efektivitě tohoto osobního dopravního prostředku.
Dle počtu rozdaných vizitek, se mi tak podařilo hovořit za těchto 9 měsíců s více než 1.500 lidmi a zkušební jízdu jsem umožnil více než tisícovce. Ani v jednom případu jsem nezažil zklamání z jízdy, naopak, většina lidí byla nadšena. Mnozí z testujících si následně pořídili svůj stroj. To že tak neudělali u mne, nevadí, je to cesta správným směrem.
S prvními uživateli realizujeme kondiční jízdy.
Další uživatelé využívají pravidelně možnost vypůjčení například na víkend, či ke své práci.
Podařilo se mi podpořit rozvoj sítě, kde si lidé mohou elektrickou jednokolku, či dvoukolku pořídit. Ať již hovořím například o kamenných obchodech, například plzeňský cykloservis HEPOS, či o obchodech internetových například ALZA.CZ. Samozřejmě, že kamenným obchodem je i sídlo naší vlastní společnosti v Plzni.
Z čeho mám však největší radost, je skutečnost, že již přestávám slýchat při své jízdě otázku "CO JE TO?"
A namísto toho slyším "To je elektrická jednokolka, to znám."
Je to krásný pocit zadostiučinění z dobře odvedené práce.
Navíc sám stále jezdím, udržující se mezi první patnáctkou uživatelů s největším množstvím najetých kilometrů a to globálně. Jsem dokonce třetím Evropanem a jediným Východoevropanem, který se na tato přední místa dostal.
I když jsem již odvedl velký kus práce, cítím, že mne větší ještě čeká.
Chci vyvolat změnu legislativy a to nejen na tuzemské, ale Evropské, ne-li světové úrovni. Politika a legislativa totiž nestíhá sledovat a kopírovat vývoj a nové technologie, natož aby tyto stačila integrovat do legislativních rámců. Politická rozhodnutí v tuzemsku krásně na příkladů transportérů SEGWAY ukazují, že toto zpoždění čítá ca 10 let, a to není vůbec málo.
Je zajímavé, jak rozdílně například přistoupili k tématu elektromobility silní inernetový prodejci. Pro srovnání uvedu příklad z Čech a Německa (a pak že se nevyplatí nakupovat v tuzemsku)
V každé zemi extrémně rychle narůstá počet uživatelů. Jen málokde, však stačili politici pochopit, nutnost rozšíření zažitých legislativních rámců o nový dopravní prostředek. Drony již začínají (ale to jen ve své vzdušné podobě), získávat první zákony. Je však otázkou, jak dlouho se bude čekat na legislativu pro autonomní pozemní, či vodní drony?
Je nezbytně nutné upřednostnit tyto dopravní prostředky před jejich předky se spalovacími motory. Nulové emise, ve spojení s minimálními náklady, sice jdou proti principům MODERNÍ EKONOMIE, postavené na zisku silných lobby, ať to stojí, co to stojí, ale nedojde-li k radikálním změnám v přístupu, nebude už možnost si tyto zisky kde užít.
Za pár měsíců mi bude 44 let a nemám důvodu fňukat, že jsem moc starý, či moc mladý. Jsem takový jaký jsem, a sám doufám, že mi moje práce a skutečnost, že jsem se rozhodl být tím, kdo o mém životě rozhoduje, budou silnou oporou, stejně jako stále rostoucí množství lidí, kteří můj cíl, kterým je VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU, vidí nejenom jako reálný, ale ztotožňují se s ním a stávají se partnery sítě MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE, které jsem za tímto účelem založil.
Jízdě a použití osobních elektrických transportérů a všech typů pohybovadel, včetně vozidel, lodí a letadel jsem dal jednotný název E-MOTION. Jeho dvojznačnost EMOCE a ELEKTRICKÝ POHYB, přesně ukazuje její podstatu.
Těším, se, že i Vy budete z těch, kterým tento svět není ukradený a budete-li se chtít stát dalším z uživatelů, či uživatelek, jste vždy vítáni v Centru, kde má vlastní jízda začala a to v Plzni, na adrese Pobřežní 8, v budově Fišerovi vily (bývalého Domu odborů), v kanceláři číslo jedenáct. Už se na Vás těším (jen prosím dejte vědět dopředu, abych byl přítomen)
Michael Rada
ZAKLADATEL ROKU 2017 - postoupil jsem do finále

Dne 4.8.2017 se objevila v mé e-mailové schránce zpráva o mé nominaci do finále soutěže o titul FOUNDER OF THE YEAR CZECH REPUBLIC. Titul vyhlašuje v rámci CENTRAL EUROPEAN STARTUP AWARDS.
Michael Rada
Seriál skončil

Je mnoho těch, pro které televizní seriál znamená příjemnou realitu nepříjemných dní mezi lidmi. S jeho hrdiny žijí, pláčí, smějí se i komunikují a jediné na co se těší, je další díl, a aby to těšení vydrželi,
Michael Rada
WASTELESS FUTURE

I am so happy to share with you that the president of global waste association ISWA has presented in his blog my point of view on the life in wasteless world.
Michael Rada
KDE JE BLOG?

Po blokaci ze strany provozovatele serveru iDNES byl denní blog přesunut na novou adresu, kde bude každý pracovní den publikován nový příspěvěk. http://industrial-upcycling.cz/index.php/blog/
Michael Rada
Zombie blog

Dne 16.9.2016 jsem publikoval poslední příspěvek do blogů iDNES, kam jsem přispíval každý den od 16.9.2014. Důvodem bylo zasahování redakce a záměrné snižování čtennosti u článků, které kolidovaly s činy a slovy majitele iDnes.
Další články autora |
Turek jel rychlostí přes 200 km/h a fotil se u toho. Policie věc prošetřuje
Europoslanec Filip Turek (Motoristé sobě) se na svém účtu na Instagramu pochlubil fotkou, ze které...
Po rychlé jízdě zemřel řidič v hořícím autě. Turek spekuluje o krvi na rukou médií
Hasiči v Brně v pondělí našli v hořícím voze mrtvého muže. Podle prvotních informací jel vůz po...
Jednání o míru jsou v kritické fázi, řekl Trump. Rubio rovnou naznačil konec
Sledujeme online Americký prezident Donald Trump v pátek naznačil, že USA zastaví mírové rozhovory, pokud Rusko nebo...
Papež František zemřel. Bojoval s nemocemi, bylo mu 88 let
Papež František v pondělí ráno zemřel. „Drazí bratři a sestry, s hlubokým smutkem musím oznámit...
Američané zadrželi na letišti mladé německé turistky. Musely se svléknout
Americká pohraniční stráž zadržela na Havaji dvě mladé německé turistky, protože neměly vybrané...
Magnesia Litera 2025
Magnesia Litera je ocenění literárních děl, udělované každoročně od roku 2002 Sdružením Litera....
ANO dá trestní oznámení kvůli zpackané digitalizaci stavebního řízení
Přímý přenos Poslanci jednají na mimořádné schůzi o digitalizaci stavebního řízení, kterou nechalo svolat ANO....
Aliance maniaků. Pakt Putin–Trump otevírá cestu k velké válce, varuje ruský historik
Premium Rusko a Amerika zažívají nečekané líbánky, Trump při jednáních o Ukrajině zcela přebírá ruská...
Můj dům, můj hrad. Developeři až na devátý pokus vykoupili dům manželů
Developerům v Austrálii se až na devátý pokus podařilo přesvědčit majitele domu stojícího na...

Pronájem podkrovního bytu o velikosti 65 m2 ve 3.NP
K Višňovce, Pardubice
16 500 Kč/měsíc
- Počet článků 734
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 408x
Výstupy našich projektů můžete vidět například zde
Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.
Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.
Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.