Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mám o kolečko navíc (a nejen o jedno)

Dne 6.1.2015 jsem publikoval první článek popisující mou osobní zkušenost s elektrickou gyroskopickou jednokolkou. Nyní o 9 měsíců později mohu s radostí říci " ANO, ZVLÁDLI JSME TO" a nejenom to, v mnohém jsme ještě dál.

Za těchto 9 měsíců jsem urazil na elektrických jednokolkách a dvoukolkách přes 3.000 km. Jen na modelu NINEBOT ONE E to je ke dni napsání článku 2.650 km a to jej mám teprve od 1.4.2015.

A to není zdaleka vše. Již na počátku jsem si stanovil, že mým cílem není prodat co nejvíce kusů, ale seznámit s tímto výrobkem co nejvíce lidí a přesvědčit je, jako uživatele, o vysoké efektivitě tohoto osobního dopravního prostředku.

Dle počtu rozdaných vizitek, se mi tak podařilo hovořit za těchto 9 měsíců s více než 1.500 lidmi a zkušební jízdu jsem umožnil více než tisícovce. Ani v jednom případu jsem nezažil zklamání z jízdy, naopak, většina lidí byla nadšena. Mnozí z testujících si následně pořídili svůj stroj. To že tak neudělali u mne, nevadí, je to cesta správným směrem.

S prvními uživateli realizujeme kondiční jízdy.

Další uživatelé využívají pravidelně možnost vypůjčení například na víkend, či ke své práci.

Podařilo se mi podpořit rozvoj sítě, kde si lidé mohou elektrickou jednokolku, či dvoukolku pořídit. Ať již hovořím například o kamenných obchodech, například plzeňský cykloservis HEPOS, či o obchodech internetových například ALZA.CZ. Samozřejmě, že kamenným obchodem je i sídlo naší vlastní společnosti v Plzni.

Z čeho mám však největší radost, je skutečnost, že již přestávám slýchat při své jízdě otázku "CO JE TO?"

A namísto toho slyším "To je elektrická jednokolka, to znám."

Je to krásný pocit zadostiučinění z dobře odvedené práce.

Navíc sám stále jezdím, udržující se mezi první patnáctkou uživatelů s největším množstvím najetých kilometrů a to globálně. Jsem dokonce třetím Evropanem a jediným Východoevropanem, který se na tato přední místa dostal.

I když jsem již odvedl velký kus práce, cítím, že mne větší ještě čeká.

Chci vyvolat změnu legislativy a to nejen na tuzemské, ale Evropské, ne-li světové úrovni. Politika a legislativa totiž nestíhá sledovat a kopírovat vývoj a nové technologie, natož aby tyto stačila integrovat do legislativních rámců. Politická rozhodnutí v tuzemsku krásně na příkladů transportérů SEGWAY ukazují, že toto zpoždění čítá ca 10 let, a to není vůbec málo.

Je zajímavé, jak rozdílně například přistoupili k tématu elektromobility silní inernetový prodejci. Pro srovnání uvedu příklad z Čech a Německa (a pak že se nevyplatí nakupovat v tuzemsku)

V každé zemi extrémně rychle narůstá počet uživatelů. Jen málokde, však stačili politici pochopit, nutnost rozšíření zažitých legislativních rámců o nový dopravní prostředek. Drony již začínají (ale to jen ve své vzdušné podobě), získávat první zákony. Je však otázkou, jak dlouho se bude čekat na legislativu pro autonomní pozemní, či vodní drony?

Je nezbytně nutné upřednostnit tyto dopravní prostředky před jejich předky se spalovacími motory. Nulové emise, ve spojení s minimálními náklady, sice jdou proti principům MODERNÍ EKONOMIE, postavené na zisku silných lobby, ať to stojí, co to stojí, ale nedojde-li k radikálním změnám v přístupu, nebude už možnost si tyto zisky kde užít.

Za pár měsíců mi bude 44 let a nemám důvodu fňukat, že jsem moc starý, či moc mladý. Jsem takový jaký jsem, a sám doufám, že mi moje práce a skutečnost, že jsem se rozhodl být tím, kdo o mém životě rozhoduje, budou silnou oporou, stejně jako stále rostoucí množství lidí, kteří můj cíl, kterým je VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU, vidí nejenom jako reálný, ale ztotožňují se s ním a stávají se partnery sítě MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE, které jsem za tímto účelem založil.

Jízdě a použití osobních elektrických transportérů a všech typů pohybovadel, včetně vozidel, lodí a letadel jsem dal jednotný název E-MOTION. Jeho dvojznačnost EMOCE a ELEKTRICKÝ POHYB, přesně ukazuje její podstatu.

Těším, se, že i Vy budete z těch, kterým tento svět není ukradený a budete-li se chtít stát dalším z uživatelů, či uživatelek, jste vždy vítáni v Centru, kde má vlastní jízda začala a to v Plzni, na adrese Pobřežní 8, v budově Fišerovi vily (bývalého Domu odborů), v kanceláři číslo jedenáct. Už se na Vás těším (jen prosím dejte vědět dopředu, abych byl přítomen)

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Michael Rada | pondělí 7.9.2015 7:00 | karma článku: 6,62 | přečteno: 192x
  • Další články autora

Michael Rada

ZAKLADATEL ROKU 2017 - postoupil jsem do finále

Dne 4.8.2017 se objevila v mé e-mailové schránce zpráva o mé nominaci do finále soutěže o titul FOUNDER OF THE YEAR CZECH REPUBLIC. Titul vyhlašuje v rámci CENTRAL EUROPEAN STARTUP AWARDS.

5.8.2017 v 11:11 | Karma: 5,99 | Přečteno: 332x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Seriál skončil

Je mnoho těch, pro které televizní seriál znamená příjemnou realitu nepříjemných dní mezi lidmi. S jeho hrdiny žijí, pláčí, smějí se i komunikují a jediné na co se těší, je další díl, a aby to těšení vydrželi,

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71 | Přečteno: 261x | Diskuse| Ekonomika

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

I am so happy to share with you that the president of global waste association ISWA has presented in his blog my point of view on the life in wasteless world.

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0 | Přečteno: 207x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

KDE JE BLOG?

Po blokaci ze strany provozovatele serveru iDNES byl denní blog přesunut na novou adresu, kde bude každý pracovní den publikován nový příspěvěk. http://industrial-upcycling.cz/index.php/blog/

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86 | Přečteno: 105x | Diskuse| Osobní

Michael Rada

Zombie blog

Dne 16.9.2016 jsem publikoval poslední příspěvek do blogů iDNES, kam jsem přispíval každý den od 16.9.2014. Důvodem bylo zasahování redakce a záměrné snižování čtennosti u článků, které kolidovaly s činy a slovy majitele iDnes.

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 86x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Poslanci schválili zkrácení doby oddlužení z pěti let na tři roky

22. května 2024  5:55,  aktualizováno  11:59

Přímý přenos Zkrácení doby oddlužení z nynějších pěti let na tři roky pro všechny dlužníky, nejen pro...

Rusko chce zabrat větší část Baltu, znervózňuje Finy a Litevce. A popírá to

22. května 2024  10:53,  aktualizováno  11:57

Ruské ministerstvo obrany navrhlo revizi hranic ruských teritoriálních vod v Baltském moři,...

Norsko, Španělsko a Irsko uznají Palestinu. Terorismus se vyplácí, reaguje Izrael

22. května 2024  9:47,  aktualizováno  11:53

Norsko, Irsko a Španělsko formálně uznají Palestinu jako stát. Bez uznání palestinského státu...

Nejčastější nemocí z povolání zůstává covid. Postihuje hlavně zdravotníky

22. května 2024  11:35

Ačkoli nových případů covidu je minimum, například za úterý jich přibylo jen 14 a v nemocnicích...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 408x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik