Čistá mobilita po osmé o prázninách
slíbil, že se budu věnovat mimo jiné i dvěma tuzemským aktivitám, které by mohli přinést významný průlom na trhu čisté mobility a to nejenom v Čechách, ale i ve světě.
První aktivitou, která je unikátní na světové úrovni, je otevření možnosti upgradu bateriových setů u elektrických osobních transportérů. Zatímco jinde na světě, tyto aktivity probíhají spíše podomácku, spojili se v tuzemsku přední hráči na trhu a vytvořili nástroj, který čistou mobilitu přenesou do další úrovně, kterou ocení nejen zkušení jezdci, ale i začátečníci, kterým hned od počátku nabídnou jejich stroje mnohem více, než původně čekali.
Z pohledu průmyslového, či globálního, jde o první synergickou spolupráci několika průmyslových sektorů, Spolupráci, do které všichni vkládají svou profesní odbornost, s cílem na konci nabídnout nejen svůj kousek koláče, či jeden díl celku, ale nabídnout celek s co největší přidanou hodnotou.
Ačkoli Vám to může připadat zvláštní, je tento postup atypický. Běžně totiž firmy nevytváří subdodavatelské vztahy, ale stav podobný permanentní válce, ale to je na jiné téma.
Co tedy můžeme od projektu UPGRADE BATERIOVÝCH SETŮ očekávat?
Zvýšení výdrže strojů a jejich dojezdu.
Jak bude fungovat?
Systém je dle slov partnerů projektu nastaven s cílem dosažení maximální efektivity, při minimalizaci časových ztrát (každý den bez stroje, je pro jezdce utrpením)
Zde je postup:
- Původní bateriová sestava bude vlastníkem vyjmuta a poštou zaslána na uvedenou adresu
- Zde dojde k jejímu naměření, rozebrání na komponenty
- Řídící jednotka bude umístěna na nové, výkonnější články
- Články dostanou dodatečnou ochranu
- Bateriová sestava se zkompletuje do původní velikosti, označí
- Bateriová sestava bude odeslána zpět vlastníkovi
- Bude vystavena faktura za práci
To vše proběhne v řádu do 5 pracovních dní a snahou je, tento časový úsek ještě zkrátit. S ohledem na průmyslové zázemí, budou všechny operace a to včetně následné likvidace původních článků probíhat pod procesním dohledem, aby se minimalizovalo možné riziko.
Dozvěděl jsem se zároveň, že cílem je rozsah upgradovaný baterií neustále rozšiřovat a v nejbližších měsících, by měl tento servis být nabízen i například vlastníkům elektrokol, skůtrů, koloběžek a dalších výrobků, které z originální výroby z Číny (a nejenom jí) chodí často s nejslabšími a tím i nejlevnějšími články, které jen málokdy splňují to, co je velkým písmem psáno v letácích.
Druhou tuzemskou a světovou novinkou je vytvoření CENTRA ROVNOVÁHY A ČISTÉ MOBILITY.
Nejedná se o autosalon, či prezentační místnost plnou naleštěných strojů, jak ji známe od mnoha prodejců, ale o skutečně výukové centrum, které zájemcům o zefektivnění vlastní mobility, bude nabízet triky, rady, a dávat hodiny nejen v jízdě na rovině, ale i v terénu, přes překážky a nakonec naučí správnému použití i vprostřed zaplněných měst. Na rozdíl od provozovatelů SEGWAY, jsou současní a budou i budoucí jezdci seznámeni se skutečností, která jim umožní harmonicky žít s ostatními obyvateli měst, vesnic, ale i lesů a hájů, prostě všude tam, kde se budou pohybovat.
Ovšem výše uvedené centrum má plnit i další cíle.
Patří k nim například vývoj výrobků, které budou pomáhat i lidem, kteří mají s mobilitou problémy a nemusí to vždy býti jen senioři, či invalidé, ale i lidé na první pohled "normální", skrývající své problémy hlouběji než si dokážeme představit.
Stabilita a Rovnováha by měly být nedílnou součástí budoucnosti a to na všech úrovních. Dnes si libují politici, obchodníci, ale i mnoho dalších, v přesném opaku. Rozhoupáním Vah, totiž dokáží vyčarovat z prdu, zlaté vejce a to je to, o co jde dnes většině.
Osobně tento změnový vývoj vítám a to i proto, že celý svět stárne a zvýšit osobní mobilitu, bez toho abych byl odkázán jen na invalidní křeslo, je podmínkou zdravého vývoje. Eliminace spalovacích motorů k tomu jen přispívá.
A finální slovo patří odpadu, pardon odpadářům, nebo spíše jejich vozovému parku. V zahraničí už totiž poznali, že ekonomika svozů v případě přechodu na elektropohon je najednou někde úplně jinde, než ta u strojů s motory spalovacími. Kromě jiného nebudou tyto "stroje na čistotu" dělat takový rámus a nebudou plnit ulice a otevřená okna smradem z výfuku.
Příští díl už bude poslední prázdninový, a proto nás zahrne novinkami, tak jak jsme na ně ze stránek blogu čisté mobility zvyklí.
Michael Rada
ZAKLADATEL ROKU 2017 - postoupil jsem do finále
Dne 4.8.2017 se objevila v mé e-mailové schránce zpráva o mé nominaci do finále soutěže o titul FOUNDER OF THE YEAR CZECH REPUBLIC. Titul vyhlašuje v rámci CENTRAL EUROPEAN STARTUP AWARDS.
Michael Rada
Seriál skončil
Je mnoho těch, pro které televizní seriál znamená příjemnou realitu nepříjemných dní mezi lidmi. S jeho hrdiny žijí, pláčí, smějí se i komunikují a jediné na co se těší, je další díl, a aby to těšení vydrželi,
Michael Rada
WASTELESS FUTURE
I am so happy to share with you that the president of global waste association ISWA has presented in his blog my point of view on the life in wasteless world.
Michael Rada
KDE JE BLOG?
Po blokaci ze strany provozovatele serveru iDNES byl denní blog přesunut na novou adresu, kde bude každý pracovní den publikován nový příspěvěk. http://industrial-upcycling.cz/index.php/blog/
Michael Rada
Zombie blog
Dne 16.9.2016 jsem publikoval poslední příspěvek do blogů iDNES, kam jsem přispíval každý den od 16.9.2014. Důvodem bylo zasahování redakce a záměrné snižování čtennosti u článků, které kolidovaly s činy a slovy majitele iDnes.
Další články autora |
Královna fetiše rozdráždila Ameriku. Její fotografce se klaní i feministky
Seriál „Nejkrásnější fotografka“ či „nejlepší pin-up fotografka na světě“. Taková čestná přízviska si...
„Krok ke třetí světové.“ Ukrajinci zasáhli klíčovou ruskou radarovou stanici
Ukrajinská armáda zřejmě tento týden zasáhla významnou ruskou radarovou stanici, která je součástí...
Turek: Z Nerudové mi bývá špatně, o hlasy komoušů a progresivistů nestojím
Bývalý automobilový závodník a lídr Přísahy s Motoristy Filip Turek patří mezi černé koně...
Česko explodovalo zlatou hokejovou radostí, fanoušci v Praze kolabovali
Česko v neděli zažilo hokejový svátek. Fanoušci vyrazili sledovat finále mistrovství světa na...
Pavel se zranil na motorce. V nemocnici na pozorování zůstane několik dní
Prezident Petr Pavel se zranil při jízdě na motorce. Zranění nejsou vážná, ale vyžádají si...
Za smrt chlapce na závodech dostali pořadatel a strýc dítěte podmíněné tresty
V případu tříletého chlapce, který zemřel v dubnu 2022 při truck trialových závodech nákladních...
Co nám předkládáte, není reforma, odmítá Babiš růst věku odchodu do důchodu
Přímý přenos Důchodovou reformu podle představ současné vlády Petra Fialy začali na mimořádné schůzi schvalovat...
Jiří Paroubek
Bývalý premiér a někdejší předseda sociální demokracie v únoru 2023 oznámil návrat do politiky....
Mladík při sledování hokeje střílel v davu plynovou pistolí, nadýchal tři promile
Hodně nebezpečně si v neděli během veřejného promítání finálového zápasu českých hokejistů v...
7 tipů, jak na citlivé zuby v těhotenství
Hladina hormonů v těle se v průběhu těhotenství mění stejně jako chutě a jídelníček. Mnoho těhotných také trápí časté nevolnosti. Následkem toho...
- Počet článků 734
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 408x
Výstupy našich projektů můžete vidět například zde
Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.
Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.
Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.